• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Emmett
    Leah mompelde nog iets wat ik net aan kon verstaan voordat ze in de bossen verdween. Nadat Leah weg was, zat ik nog een tijdje op de boomstronk. Na ongeveer twee minuutjes, voelde ik een druppel op mijn hand belanden en ik keek om me heen. 'Ook dat nog. Lekker dan' Zeg ik hardop tegen mezelf en besluit om een eindje door het bos te gaan lopen. Ik sta op, trek mijn kleren recht en loop richting de rivier.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [leah moet eerst reageren]
    bella
    Ik negeerde Leah verder en draaide om. Bij de rivier zag ik Emmett. 'HEt spijt me Emmett, het spijt me echt van alles. Ik hoop wel dat je snapt dat ik boos wordt als ik hoor dat ze me liever dood heeft dan levend' zei ik snel en zacht. Ik ging zitte op de grond van uitputting.
    [lievemensen ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Oke, ik snap het, maar ik wil gewoon even alleen oke?!' Snauw ik en loop verder.
    [Doeg <33]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Nee je snap het niet' riep ik ook boos terug en volgde hem daar ging ik ook weer zitten van vermoeidheid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nou, dan snap ik het niet!' Schreeuw ik terug terwijl de druppels regen steeds harder naar beneden vallen en mijn kleren al helemaal doorweekt zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Het begon steeds harder te regenen en we waren al doorweekt. Boeiend we konden toch niet ziek worden. 'Hoe denk je dat ik me voel als ik hoor dat Rosalie me dood wil hebben?'schreeuwde ik van verdriet. Hij snapte niet en dat zou hij nooit kunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Wat ik denk is toch niet belangrijk.' Schreeuw ik en adem diep in. Ik weet dat ze zich rot voelt. Waarschijnlijk meer dan rot, maar ik zou het toch nooit begrijpen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella [reactie bij story met 8 sugesties
    'Nee dat je het pikt dat is belnagrijk ja' schreeuwde ik woedend van blinde verdriet. Ik sloot mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Wat moet ik dan doen? Ik kan Rosalie niets aandoen en dat weet zij ook. 'Wat moet ik dan doen? Ik ga niet tussen jullie kiezen Bella! Dat heb ik je al gezegd! Dat kan ik niet.' Schreeuw ik terug en schud mijn hoofd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Omdat je gewoon een watje bent. Dat je het opneemt oké maar dat je de rest accepteerd dan ben je gewoon een watje' riep ik boos en op ende weer mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ze mag van me denken wat ze vind, maar een watje? Dat vind ik laag, erg laag van haar. 'Ik vind het ook erg ! Maar ik kan niets aan haar mening veranderen! Bella als ik zou moeten kiezen zou ik dat niet kunnen, dat weet je zelf ook !' Schreeuwde ik weer. Ik wilde niet kiezen, ik kon niet kiezen en ik zou niet kiezen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    'Je zou haar eens een tijd meoten verlaten Ja kijken wie er dan terug komt om te zeuren' schreeuwde en snauwde ik terug. Ik wist dat het niet eeriljk was tegenover hem maar ik moest even al mijn woede en verdriet kwijt van de laatste tijd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nee Bella, Ik zou jou eens een tijdje met rust moeten laten ! Kijken of je afkoelt' Schreeuw ik terug, wetend dat ik haar zou kwetsen. Ik wil haar geen pijn doen, maar als dit de enige manier is om haar te laten stoppen met raas kalken dan moest ik dit doen. Voor haar en voor mij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik kromp in elkaar. "nou dan doe je dat je zal Rosalie er heel gelukkig mee maken' schreeuwde ik gekwetst terug. Mijn ogen voelde droog aan maar ik hield me in met alle meoite.

    [omg als je dit meot ttpen en skinny love aanhebt wow tranen komen in me op]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Dat zal ik zeker doen' Zijn mijn laatste woorden voordat ik verdwijn in de donkere bossen.

    [Ik kreeg ook tranen xD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'