• Mandi Moore heeft slechte vrienden. Ze blowen, stelen, overvallen. Kortom alles wat slecht is. Maar wanneer Mandi besluit om haar vrienden op te geven en alles te vertellen, verloopt dat niet foutloos. Haar vrienden komen er achter en proberen er alles aan te doen om haar van de weg te ruimen. Maar in de tussentijd, vertelt Mandi allemaal leugens. Waarom weet ze zelf niet, maar dan moet ze de bak in. Daar ontmoet ze de ontschuldige Justin Bieber.

    Moi idee, pour un story avec Justin Bieber.

    TITEL:
    DOEN:
    MELDEN:

    Met Justin Bieber? Nee. (no_chears)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga het niet lezen, aangezien ik een hekel heb aan dat ventje, maar het idee is wel leuk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Headbang schreef:
    Met Justin Bieber? Nee. (no_chears)


    Here & Now

    Opzich is het idee wel heel erg origineel. Maar het hangt er ook vanaf hoe je verder werkt vanaf het gedeelte dat ze in de gevangenis zit. En hoe je ook de gevangenis beschrijft en alles. Ik zou het niet lezen, ik lees geen fanfictions, maar hij is wel heel origineel, ik zou het doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Waarom met Justin Bieber? Het is toch een mooi idee op zich? Het zou ook een prima verhaal kunnen zijn zonder bekende naam erin.


    I can't even think straight.

    Je weet toch dat Mandy Moore een actrice is he?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Je weet toch dat Mandy Moore een actrice is he?



    Ja, maar daarom doe ik het met een i vanachter.

    TITEL: Uh.. Iets van "He was innocent" ofzo? Ik weet het niet, ben slecht in titels bedenken
    DOEN: Zeker! Stuur je me een berichtje als je 'm geactiveerd hebt?? ;D
    MELDEN: -


    And you made me love a little less.

    Ik zou hem best wel lezen als het geen fanfic is :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    again with justin bieber
    sorry schat ik pas


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Headbang schreef:
    Met Justin Bieber? Nee. (no_chears)


    comfort in c h a o s

    ILOVELIEKE schreef:
    Ik ga het niet lezen, aangezien ik een hekel heb aan dat ventje, maar het idee is wel leuk


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Headbang schreef:
    Met Justin Bieber? Nee. (no_chears)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    DEXTRO schreef:
    again with justin bieber
    sorry schat ik pas


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Orgineel: Ja.
    Zou ik het lezen: Nee.
    Wel als je dat kereltje eruit zou meppen?: JA.

    Zo zonde, als er een leuk verhaal bedacht wordt en ze er een fanfic van gaan maken ):


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.