• Gaat hij whatsapp'en als ik iets moet doen.

    En dat gaat dan zo:
    Pa: ik wil mijn oplader terug, zometeen.
    Ik: ja.
    Pa: muts
    Ik: ik ben een sjaal.
    Pa: of een ouwe sok
    Ik: dat ben jij al.
    Pa: -stuurt een smiley die raar doet.

    En zo ging het door :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha geniaal.
    Mijn vader zou dan direct gaan gillen. (Aangezien op zolder mijn torenkamertje heb. :'D)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuke pa 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    mijn ma deed dat vroeger ook

    Té gek! zou ik ook wel willen ^.^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    MissSharp schreef:
    Haha geniaal.
    Mijn vader zou dan direct gaan gillen. (Aangezien op zolder mijn torenkamertje heb. :'D)


    Let it come and let it be

    Mijn ouders bellen gewoon heel flauw met de huistelefoon -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lol, de mijne staan onder aan de trap en roepen dan: "ROSA! BRENG DE GLAZEN NAAR BENEDEN!"
    Aangezien ik op mijn kamer een heel assortiment van bekers, borden en bakjes heb die allemaal in de vaatwasser moeten :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, bij ons roepen ze gewoon vanonder de trap. Of mijn moeder komt boven, vraagt of ik iets beneden wil brengen en gaat weer naar beneden. Waarom neemt ze dat niet gelijk alles mee wat ze wilt?(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Haha, geniaal. De mijne tikt me gewoon aan omdat ik gewoon in de ruimte naast de woonkamer/eetkamer zit(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn vader schreeuwt gewoon onder de trap, vooral over de glazen e.d. die naar beneden moeten. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, das wel modern :


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Geweldig :')
    Die van mij schreeuwt gewoon van onder aan de trap als ik iets moet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als er iets is roeps ze naar boven.

    SYLL !!!!!
    ik; Jaaa? D:
    Mama; -blablablabla-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn moeder whatsappt me ook altijd als ik boven zit (joehoe) Maar ik die precies hetzelfde. Luie familie :'D


    -

    Tempesta schreef:
    Leuke pa 8)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli