• Rollentopic

Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper

Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen

Je kan op ieder moment inspringen.

[ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

James Sirius Potter
    'Oehoeee!!' zei james en ging de trap op en ging er zitten met zijn benen omlaag hangen. Hij keek naar beneden en zag veel meisjes en ging ze spotten.
    'Dat zijn er veel! gelukkig kunnen ze ons niet zien, ha!' zei ian blij en ging een paar treden lager zitten.
    blauw, geel, groen, rood, die kleueren zagen ze maar ze vermeden de groene kleuren behalve bij Albus. 'wat doen jij hier, moet je niet eten broertje?' zei hij en Albus keek op en zocht James zijn stem. James stond op zodat hij niet naar boven hoeft te kijken als Albus er was.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Lily Luna Potter

Ian en James waren weer weggegaan en ik at het broodje dat James had gegeven op. Ik verveelde me dood en keek rond of ik geen bekende gezichten zag. 'Hoi, Lily.' Emely verscheen naast me, pakte een broodje en liep zo snel als ze gekomen was weer weg. 'Waar ga je heen!?' Riep ik haar na. 'Hogsmeade, natuurlijk!' Riep ze terug en ik liet mijn hoofd met een dreun op tafel vallen. 'Help.' Bijna al mijn vriendin waren ouder dan mij en zaten meestal ook minstens al in het 3e jaar. Dus zij konden lekker boterbier gaan drinken in Hogsmeade, terwijl ik hier opgescheept zat met allemaal mensen van het 1e en 2e jaar. Ik stond op en sleepte mezelf de Great Hall uit. 'Wat zal ik eens gaan doen?' Vroeg ik mezelf hardop af. Ik besloot om maar gewoon doelloos rond te lopen maar voor lang duurde dat niet want ik botste tegen iemand aan en viel pardoes op de grond. 'Gaat het?' Vroeg een bekende stem ongerust. 'Ja hoor.' Zei ik en toen ik opstand grijnsde ik gemeen naar Lillith die voor me stond. 'Wat?' Vroeg ze ietwat wantrouwend door mijn kwaadaardige uitstraling. 'En ik dacht dat vandaag niks te doen had. 'Kom mee!' Zei ik en trok haar me aan haar pols. Ik zag James verderop staan en versnelde mijn pas. 'Lils, nee!' 'Hallo James!' Zei ik toen we bij de twee gearriveerd waren. James keek me verbaasd aan maar die blik werd verstoord door Albus.

[ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:42 ]

Albus Severus Potter
    'Hé James.' ik liep ongeïnteresseerd verder. Maar toen bedacht ik me opeens iets 'OMG James? Wat doe jij zo vroeg al op? Ben je ziek?' Als we thuis waren zag ik hem nooit voor twaalf uur beneden.

James sitius potter
    'ik ben niet ziek hoor. Ik wilde ook wel eerst uitslapen maar het lukte niet door Lua.' zei hij tegen Albus ondertussen keek hij hem aan maar Lily kwam ook met Lilth. 'Hoi James.' zei ze heel blij.
    'hoi, wat is er Lil ik ben bez-' ' niet waar je bent niet bezig.' james keek verward naar Lily en kee naar Ian die nog steeds bijna kwijlde. 'ian wat doe jij?!' hij keek op. 'uhh ehh ...' en keek omzich heen en zag de andere potters en lilth. 'niks James en ik verveelde gewoon en gingen hier zitten.' 'dat is het.' zei james tegen Lily en toen hij Lilith en keek snel weer weg.

ALbus Severus Potter
    Ik merkte de moeilijke blikken op tussen Lilith en James, en deze kans was gewoon veel te mooi om hem voorbij te laten gaan.
    'What's going on between you guys?' met een evil wenkbrauwwiebel keek ik ze aan.

James Sirius Potter
    Hij wilde het verbergen. 'er is niks tussen ons. Het enige wat tussen ons zit in Lily. Als je soms dacht dat ik verliefd ben?! HA dan nooit op een Malfoy.' zei hij kil tegen zijn broertje en nu stond hij oog in oog met hem. Heel dicht bij. 'boe.' en Albus schrok. Ian lachte hem een beetje uit.
    James keek daarna weer naar Lily die met open mond bij staat. 'ik ga dan maar weer in mijn bedje kruip.'
    Hij liep naar zijn kamer en vloog in zijn bed. 'eindelijk nog 2 uurtjes slapen...' en viel in een blok in slaap. Na een half uur kwam er iemand binnen met nog iemand. 'hallo?' vroeg james zacht.

Lily Luna Potter

Mijn mond zakte open nadat wat James had gezegd. Ik durfde niet eens naar Lillith te kijken, te bang om een te bedroefd gezicht te zien. James liep weg en ik blufte het toch om Lillith aan te kijken. 'Lillith? Gaat he-' Maar tot mijn verbazing zag ik geen bedroefd gezicht, zelfs emotieloos. 'Kom mee.' Ik zei ik en trok haar mee. ik zei het antwoord tegen de Dikke Dame en sprong door het portretgat. Ik liep regelrecht naar de jongensslaapzaal met Lillith's arm in mijn hand en negeerde de aangapende blikken. Ik duwde de deur van de slaapzaal waar James sliep open. 'Hallo?' Vroeg hij maar verstarde toen hij mij en Lillith zag. 'Ben je nou helemaal gek geworden?!' Riep ik naar hem.

James Sirius Potter
    Op eens zag hij Lily voor hem en begon te schreeuwen. 'en?' vroeg ze nog terwijl hij na dacht. 'ik denk helemaal niks zusje. Mag ik weer verder slapen? Ik heb maar 1 uur geslapen deze nacht.' Lily keek beter naar hem en zag dat hij wallen had. 'nee nog niet, James. Volgensmij wilde je gewoon stoer doen bij je vrienden!' 'dat is helemaal niet waar!' zei hij nu een beetje pissig. Lilith schrok een beetje omdat zij James nooit boos heeft gezien. Lily keek hem nu verbaast aan en keek in zijn niets-zeggende ogen. 'als je het nog niet wist! Jame-' ' ja ik zie er vreselijk uit nu! Ik ga wel douchen.' hij deed zijn deken opzij en had alleen een jogging broek aan. Lilith liet perongeluk een slaakje horen maar James reageerde er maar niet op en klapte keihard de deur achter zich. Lily hoorde de douch en dacht maar om op James' bed te gaan zitten en wachten.

Lily Luna potter

James kwam de badkamer weer uitlopen. 'Goed, laten het nu maar op een rustigere manier aanpakken.' Zei ik kalm. 'Je bedoelt die manier waarop mam altijd met ons praat na een woede-uitbarsting?' Zei hij grijnzend. Ik keek hem met een doodse blik aan. 'Ja, precies.' zei ik en toverde een scherpe glimlach op mijn gezicht. Het was even stil. 'Waar is Lillith?' Vroeg hij uiteindelijk. 'Oh, nu kan het je opeens wel schelen wat er met haar gebeurt?' Snauwde ik naar hem. 'Maar als je het echt wilt weten, Lillith zit gewoon op die stoel da-' Ik draaide me om en wees naar een stoel waar Lillit een paar minuten geleden nog zat. 'Oh... Geweldig.' Zuchtte ik en liet me achterover vallen. 'Je snapt toch wel dat je echt heel dom bezig bent, James?' Zei ik en ging weer rechtop zitten. 'Waar ben dan dom mee bezig?' Zei hij met een verward gezicht. Ik sloeg tegen zijn hoofd en zei: 'Sukkel, je kan Lillith best niet leuk vinden -of het *kuch* niet willen toegeven *kuch-. Maar zij is ook een wezen met gevoelens plus een meisje. en ik dacht na al die -hoe jij het noemt- "ervaringen met meisjes" wel wist dat ze een stuk gevoeliger zijn dan jongens.' 'Maar-' 'Eh eh eh! En als je ooit nog ten minste vrienden met haar wilt blijven, zou ik het maar snel goed gaan maken, casanova.' Zei ik en wees vervolgens naar de deur terwijl ik James doordringend aankeek.

James Sirius potter
    'als je met 6 vriendinnetjes bedoeld?! Haha ik weet dat best wel, Lily. En trouwens ik ken haar niet zo goed d-' 'GA NU JAMES.' zei Lily. ' oke oke rustig Lily.' james liep naar beneden keek om zich heen. Hij zag niks en besloot om door de gangen te zoeken. Rustig liep hij door de gangen en floot een vrolijk liedje. Hij zag een paar mensen rond lopen maar geen Lilith.
    Toen hij de hoek omging werd hij door kleine handen gepakt. 'ik heb alles gehoord casanova. Ik ken je maar al te goed.' ' wie ben je?' 'Weet je het dan niet meer?!' ze draaide hem om en keek hem aan met haar duideijke blik. Op eens zoende zij haar hevig, maar James die duwde haar weg met 1 hand. 'je had het yoch uitgemaakt met mij voor een gozer uit slytherin!' 'ja maar ik wil je terug jamie.' zei ze zacht maar stopte abrubt toen ze een ander meisje zag aan het einde van de gang. 'james?!' 'Lilith ik wil haar niet! Maa-' 'je hoeft niets te zeggen ik heb alles gezien James.' ze keek het meisje (de ex van James) doodelijk aan en ze piepte verontwaardigt, maar liep toch weg. 'Lilith wat ga je doen?' maar Lilith liep rustig naar James toe en stond nu voor hem en keek hem aan met haar ijs-blauwe ogen. 'ik vind je leuk james. Al heel lang leuk!' Lilith keek hem nu recht in de ogen aan en zoende hem teder. James zocht een muur maar ze duwde hem er zachtjes tegen aan. James wist nu niets te doen en deed zijn ogen langzaam dicht.

Lily Luna Potter

Voor een tijdje bleef ik James nakijken met een breder grijns op mijn gezicht. 'Ahum.' Ik draaide me om en zag een jongen -had hem waarschijnlijk weleens eerder gezien- me met die blik van "je hoort hier niet" aankijken. 'Ja?' Zei ik alsof ik niet wist wat hij bedoelde. 'Ik zou me graag om willen kleden.' Zei hij. Ik zuchtte diep en stond op. 'Mij best.' En terwijl ik de trap van de jongensslaapzalen afliep vloekte ik zachtjes binnensmonds. De leerlingenkamer was overspoeld. Ik had op dit moment absoluut geen behoefte aan gezwets dus liep ik regelrecht naar het portretgat. 'Jij gaat vandaag wel heel vaak in en uit.' Zei de Dikke Dame toen ik naar de trap liep. 'Ach, bemoei je je met je eigen zaken, portret.' Zei ik en wuifde haar woorden weg waarna ze me met een quasi beledigd gezicht aankeek die ik volledig negeerde en de trappen afliep. Vrolijk -zoals ik wel vaker deed- huppelde ik door de gang maar gleed uit door een veel te plotselinge stop van schrik door wat ik zag. 'Oh, my god...' Ik stond langzaam op en liep langzaam achteruit waardoor ik tegen iemand op botste. 'Auw...' 'Ssst!' Het was Sarah, die ook een 1e jaars Griffindor was. Ik duwde haar de hoek om en bleef naar James en Lillith die nu zaten te ZOENEN staren. 'Is dat niet je broer?' Vroeg ze vanaf de grond, omdat ze op handen en knieen was gaan zitten om het schouwspel ook te kunnen bewonderen. 'Uhu.' Zei ik afwezig.

[ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 19:58 ]

James sirius potter
    Hij deed met haar mee en ze zakte naar de grond. Hij opende langzaam zijn ogen en keek Lilith aan en deed zijn hand door haar haren maar verstijfte toen hij Lily aan het einde van de gang. Lily zag de groen-blauwe ogen van der broer en schuifde langzaam de hoek om.
    'James..' 'Wat is er?' 'vind je mij ook leuk?' en ze keek hem aan en omhoog. 'Ja. En sorry dat ik zo bot dee.' en hij deed zijn ogen dicht terwijl hij een kusje kreeg om zijn wang. 'dat kon me niets schelen, omdat ik het kon merken dat je het niet meende.' en ze gaf nog een kusje. James opende zijn ogen en knuffelde haar en haar nooit meer los liet.

Lilith Astoria Malfoy
    "James" begin ik zuchtend en kijk naar de grond.
    "Mijn ouders en grootouders worden zo boos als ze er achter komen" mompel ik.
    Mijn moeder zou nog wel mee vallen maar mijn vader en grootvader worden woedend.
    En ik weet wat ze aan kunnen richten als ze woedend zijn.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

James sirius potter
    'het kan mij helemaal niets schelen wat ze zullen denken. Ik dacht dat je vader wel een goed hart heeft. Als hij ziet dat we echt van rlkaar houden.' zei james zacht en ging rechtop zitten. 'hoop ik. Wat wil je doen?' 'ik ga me nog even omkleden omdat het buiten koud is.' en hij pakte haar han en trok haar naar boven. 'wil je ook mee?' ze knikte en James liep naar zijn kamer en Lilith ook. Hij kleedde zich snel om en pakte bruin met blauwe sjaal met een donker blauwe muts.
    Toen hij bij hufflepuf kamer en wachte. Lilith kwam naar buiten en had haar winterklren al aan. Hij pakte haar hand en liepen naar buiten. Ze zagen zwijnsveld en allemaal bekende mensen. 'kijk daar is een bankje waar we kunnen zitten.' zei Lilith en trok James mee. Toen ze gingen zitten zagen ze de zon net door de dennebomen heen. 'kijk is naar boven Lilith.' zei hij vrolijk en keek omhoog. 'het sneeuwt!' zei ze vrolijk deed haar handen omhoog en ving een paar sneeuwvlokjes op. James deed een arm om haar heen en keek naar het uitzicht. Er kwam iemand uit de verte naar hun kant lopen.

[ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 9:29 ]

[james wacht :(]