• For everyone who believes in Drarry:

The story of all stories

Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'

List of awesome Drarryheads:
    Annwfyn = Lies
    BookLover = Evelien
    Cockney = Elise
    LoveLost = Sharon
    Oppugno = Rosa
    Orchideous = Nicky
    Orphin = Glenn
    Pukkelxding = Annick
    RadiateLove = Evelien
    RiverDance = Kristy
    Rizardo = Lizz
    Suspenders = Elise
    Tragically = Karin

Every Saturday is Drarry-day!

'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

Soundtrack

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:42 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Tom staat weer op mijn profiel, ik miste hem een beetje. (bloos)

Ok, dankzij die foto ben ik nu wel wakker :')

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Hahah Eliesje. :p

Die is toch niet genomen tijdens het filmen? Want volgens mij heb ik Draco nog geen bekjes zien trekken naar Lucy :p

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Is dit een leuk idee voor een RPG:

Sinds de eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp wordt om de 467 jaar een nieuwe koning of koningin geboren. Vanaf die dag wordt het kind beschermd door een wachter, iemand uit de naaste omgeving van de nieuwe vorst. Wanneer het kind de leeftijd van 16 bereikt heeft zal de oudste heerser sterven en wordt de jongeling ingewijd. Vanaf dan zal de vorst geen dag meer ouder worden en komen de krachten om in een dier te veranderen bij de nieuweling vrij. Hij/zij zal met de 6 anderen het welzijn van de wereldwijde fauna beheersen.
    Maar wat gebeurt er als de jonge vorst enkele dagen voor zijn/haar verjaardag vermist raakt? Zullen de andere heersers hem vinden voor de oudste sterft? Kunnen ze de dieren redden?

Oh en ik kan geen titel kiezen; 7 Kings of Animal Royal? Zelf suggesties?

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 12:09 ]

MEEEEH D:
    Nu een woordenlijst Duits maken,
    gelukkig is dat niet zo veel als dat kutfrans van gisteren :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ohja, dankje voor het antwoord :p

SORRY!
    Ik had het niet gezien :')
    *leest*

Omgosh,
    waarom maak je daar geen story van?
    Die wil ik zoooo gemaan graag lezen :3

Omdat ik een beetje RPG verslaafd ben en ik nog met mijn Drarry stories zit die ik wil afmaken.
    Maar je kan meedoen met de RPG (A)

Mowki,
    maar eerst Duits afwerken xD

Ik moet het rollentopic toch nog maken ^^

Zal ik er eentje voor je reserveren? Koning/Koningin? Wachter? Mens? Tegenstander waar ik nog een naam voor zoek? :p

Eeeehm
    *denkt*
    hoeveel rollen mag je eigenlijk?
    ik heb op Q nog nooit in een rpg meegedaan

Wel ik heb plaats voor

8 koningen/koninginnen (de oude die op sterven ligt, de 6 andere, de nieuwe)
    8 wachters want elke koning heeft er 1
    Onbeperkt aantal mensen
    Onbeperkt aantal gemenerikken waar ik nog een naam voor zoek.

Ik denk dat ik iedereen 2 rollen (uit een andere categorie) ga toelaten zolang ze ze beide actief houden.

Dan wil ik wel een mens en een koningin :3

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt