• Mijn laptop doet het niet meer helemaal, dus was mama zo lief om haar laptop mee te nemen voor haar werk, zodat ik alsnog iets kon doen. En hij is zo roze haha.


    Maar ik vind hem wel gaaf. :'D En hij is snel, veel sneller dan ik gewend ben van mijn krakkemikkige laptopje.


    Your make-up is terrible

    Epitaph schreef:
    >It's Dell.
    >It's fucking PINK.


    Implying dat ik dat nooit zo kopen noch zou ik het gebruiken. Ben blij met m'n Mac. *O*


    Dit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Epitaph schreef:
    (...)
    Heeft een Macbook vol met deuken aan de onderkant
    Ye, de Macs zijn betrouwbaar, maar ik had 'm ook echt nodig. Ken ook kinders die een Mac hebben omdat het een Mac was en dan gingen ze klagen dat er geen paint en zo op zat. Noh dorr.

    >Op een Macbook moet je dat kopen/illegaal downloaden.


    Anywho, mijn Dell-Oplader was zeshoekig. Kon er nergens een vinden toen hij het begaf.

    >Situatie nu: Twee laptops, een doet het, andere ligt al een jaar te verrotten.



    Durrr. Dan download je dat toch gewoon? Wat een gezeik haha. Het is maar paint hoor. Een Mac kopen omdat het een Mac is, is gewoon dom lolol. Ik zou hem sowieso alleen kopen als ik genoeg geld had en hem nodig zou hebben. Niet dat ik mijn laptop niet intensief gebruik, want dat doe ik wel. Maarja, andere kunnen dat ook wel aan.


    Your make-up is terrible