• studeren zoveel tijd kost.xD Ik leerde eerst nooit echt goed en stond overal goed voor. DIt jaar in de derde klas heb ik en mijn vriendin geen lekker begin gehad door vanalles. Ik heb besloten te gaan leren omdat ik door alles niet echt goed voor stond. Ik ging even 2 blokken woorden leren voor engels ben er een uur mee zoet geweest.:O Nu ken ik ze gelukkig wel. Ik ken een oudvriendin die leert voor alles meer dan 3 uur en die leert ook alles. dus reken maar uit. Danheb je toch geen leven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aquila schreef:
    (...)
    Seriously? *omfg*
    Om twee blokken te leren zit ik wel zeker van 18h tot 22h...
    Ach. Leren zul je wel leren! Dit is nog niets!



    te zien hoe groot die blokken zijn ehn

    ahja ik leer soms veel en soms niet

    Imperialism schreef:
    Ik leer (bijna) niet, en dat wordt steeds moeilijker. Maar ik kan het gewoon niet, echt leren. Na maximaal een kwartier word ik wel weer ergens door afgeleid.


    26 - 02 - '16

    Ik leer minstends 2 uur alleen al aan mn Engelse woordjes... Anders dan haal ik het echt niet. Ben er aan gewend. :)

    En ik heb ook nog een sociaal leven. Dus ja, wen eraan:Y) En het komt wel goed.

    Btw leer k niet 2 uur achter elkaar. Tis altijd 20min. leren, 10min. "pauze". Want mn concentratie is niet helemaal geweldig, dus zo gaat het wel.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:18 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zit in mijn examenjaar en ik moet toegeven dat ik de afgelopen 4 jaar niet heel veel geleerd heb :'D Nu in 5havo moet dat wel. Maar ik kreeg nooit toetsweken, dus ik stampte alles 1 of 2 dagen van tevoren erin en dan kende ik de toets en haalde ik een 7 :'D Nu hebben we de examenweken en dan krijgen we heel veel toetsen in 1 week. Dan werkt dat niet meer en moet ik minstens 2 weken van tevoren beginnen met leren.
    Maar het scheelt inderdaad als je, zoals dance4ever zegt, afwisselt met pauzes. Dan is het ook een stuk leuker :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben kampioen Niet-Leerster.
    Slecht hè? Maar toch heb ik goede cijfers, mhihihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik dacht dat ik vorig jaar al veel toetsen had, maar dit jaar heb ik er elke week drie of vier (in een rustig week -.-' ) Ik kan niet wachten tot volgend jaar, dan heb ik eindelijk toetsweek en kan ik me rustig concentreren op mijn andere werk!

    Misschien moet je zoals anderen al zeiden met pauzes leren. Of je blokken onderverdelen in kleinere blokken. (dat helpt bij mij altijd.)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Yoda schreef:
    Wacht maar tot je vervolgopleiding :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right