• Hier volgt een warrig verhaal.
    Vandaag in mijn tussenuur ging ik even op Quizlet, ennnn toen bleek dat ik opeens mijn naam kon veranderen. Nu vind ik het woord "imperialisme" echt een heel mooi woord (het heeft iets met de combinatie van klanken die in dat woord zit te maken; geen enkele klank is hetzelfde... ik vind het trouwens volslagen normaal dat jullie me nu gek vinden), dus wilde ik dat als username nemen. Wat denk je? Komt Q met zijn awesome regel dat die naam te lang is! Dan maar Imperialism... Omdat Engelse usernames toch iets hebben wat Nederlandse niet hebben. Ook al klinkt Engels als kikkergekwaak. Maar wat bleek toen: toen ik op het forum keek, had mijn username dat schermpje daar onder je avatar naast je post opgerekt. Echt heel lelijk :'$ Maar hier thuis doet 'ie dat niet, dus het zal wel aan onze fucked-up school-Internet Explorer liggen.

    Dus, wat vinden jullie van mijn nieuwe username? -wbw-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mooi!
    Ik snap je... (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leuk! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Melikes:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    leukk! xd ik kan het niet uitspreken maargoed ahahaha


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    I. Love. It. :9~


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oké heel leuk verhaal ;3
    Maar leuke naam


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    toen ik op het forum keek, had mijn username dat schermpje daar onder je avatar naast je post opgerekt.


    Dit begreep ik even niet :')
    Dit is ook mooi (krul)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:54 ]


    Owl you need is love.

    Wandering schreef:
    Melikes:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dandelion schreef:
    leukk! xd ik kan het niet uitspreken maargoed ahahaha


    impier ieja lizem, maar dit aan elkaar met de engelse 'r'

    zoiets.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:55 ]


    Owl you need is love.