• Droge topictitels ftw.
    Dus, ik heb een opdracht voor school die "Het integreren van inconsistenties" heeft. Het draait er voornamelijk om dat je een beeld moet vormen van vier verschillende personen met twee tegenstrijdige karaktereigenschappen. Twee ervan heb ik al gedaan, maar bij de laatste twee kan ik me niet echt iets voorstellen. Dit zijn:
    x Een persoon die vijandig en afhankelijk is.
    x Een persoon die sentimenteel en een verrader is.
    Hebben jullie enig idee? (a')


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Que? bij de titel ben ik eigenlijk al afgehaakt...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Edit: laat maar, ik las het verkeerd. :'D

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    .

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ruri schreef:
    Que? bij de titel ben ik eigenlijk al afgehaakt...


    Het gaat er zeg maar om dat er twee tegenstrijdige eigenschappen worden genoemd en jij een beeld van een persoon moet vormen die die eigenschappen heeft. Bijvoorbeeld:
    Sociale, maar eenzame persoon: Hierbij stel ik me iemand voor die heel veel voor anderen doet, altijd een luisterend oor biedt, met oplossingen komt; maar als deze persoon zelf problemen heeft, hebben anderen het veel te druk om naar hem/haar te luisteren. (;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oh, zo. Bij die eerste denk ik dan aan een meeloper? Kan je daar iets mee?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:04 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dus de één is een vijandig persoon die eigenlijk andermans 'pijn' nodig heeft om mee te kunnen draaien in de maatschappij, daardoor wordt hij ook meteen afhankelijk.
    De ander is sentimenteel, dus gevoelig, maar ook een verrader. Heeft hij dus steeds te behoefte om te liegen en te bedriegen?

    Zo zie ik het een beetje (krul)


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    Dus de één is een vijandig persoon die eigenlijk andermans 'pijn' nodig heeft om mee te kunnen draaien in de maatschappij, daardoor wordt hij ook meteen afhankelijk.
    De ander is sentimenteel, dus gevoelig, maar ook een verrader. Heeft hij dus steeds te behoefte om te liegen en te bedriegen?

    Zo zie ik het een beetje (krul)


    Thanks! Was er zelf niet op gekomen (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Imperialism schreef:
    (...)

    Thanks! Was er zelf niet op gekomen (:


    You're welcome (:


    Not all those who wander are lost.

    En sentimeel en een verrader... Tja, iemand die niet helemaal honderd procent in orde is? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sentimenteel en een verrader: kan dat ook niet iemand zijn die steeds mensen verraad en daar spijt van krijgt en zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the