• Er is vandaag een naaktfoto van een klasgenootje van mij opgedoken.

    Ik zit altijd naast haar enzo.

    Dus ik heb haar aantaal keer proberen te bellen en smsen maar daar reageerd ze niet op.

    Damn wat moet ik nu doen?

    Eigen schuld dikke bult, moet ze die dingen dan maar niet maken.
    Maar wel sneu hor.


    SLOAN.

    Intelligence schreef:
    Ik snap dus écht niet wààrom mensen naaktfoto's maken én het dan nog op internet zetten, dan vrààg je er gewoon om.
    Het is dus haar eigen schuld. Moest ze het maar niet op internet zetten of zo geen foto maken.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 18:51 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Intelligence schreef:
    Ik snap dus écht niet wààrom mensen naaktfoto's maken én het dan nog op internet zetten, dan vrààg je er gewoon om.
    Het is dus haar eigen schuld. Moest ze het maar niet op internet zetten of zo geen foto maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Intelligence schreef:
    Ik snap dus écht niet wààrom mensen naaktfoto's maken én het dan nog op internet zetten, dan vrààg je er gewoon om.
    Het is dus haar eigen schuld. Moest ze het maar niet op internet zetten of zo geen foto maken.

    &
    Escritura schreef:
    Waarom zou jij iets moeten doen? Is kut voor haar.


    Ex astris, sciencia

    Ach ja. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vervelend, had ze maar aan moeten denken toen ze die foto nam...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat zou jij daar aan moeten doen? Zij had die foto niet moeten nemen, dat is gewoon haar fout.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    mijn ex-beste vriendin heeft ook zoiets gedaan, gewoon laten rusten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    LOVEANNABETH schreef:
    Even helemaal niets, ze zal zich waarschijnlijk dood schamen, dus ik zou het nu even laten en later contact zoeken (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stupid bitch. :D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmm, blijkbaar heeft ze niet zoveel zin in contact (snap ik wel x)). Ontzettend dom van dat kind in ieder geval x).


    ars moriendi

    Wandering schreef:
    Jij kunt niets doen. Het is flink lullig en knap kut voor haar, en ik denk dat ze zich echt tegenover iedereen schaamt. Ik denk ook dat dat de reden is dat ze niet opneemt..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awkward.......


    Shoganai i ne~

    lol, dat gebeurde bij ons zo'n twee weken geleden ook al. Niet teveel van aantrekken. Het was een paar dagen lang groot nieuws, maar dat waait vanzelf weer over. Ik vind het sowieso gewoon onverstandig en echt haar eigen probleem.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jij kan eigenlijk niets doen, om het zo maar even bot te zeggen. Het is haar eigen fout, dus moet ze ook zelf opdraaien voor de gevolgen.


    26 - 02 - '16