• Er is vandaag een naaktfoto van een klasgenootje van mij opgedoken.

    Ik zit altijd naast haar enzo.

    Dus ik heb haar aantaal keer proberen te bellen en smsen maar daar reageerd ze niet op.

    Damn wat moet ik nu doen?

    auch...
    dat is niet fijn voor haar
    waarschijnlik schaamt ze zich


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Waarom zou jij iets moeten doen? Is kut voor haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ga een rondje rennen..

    Dat was bij ons een paar jaar geleden ook, een meisje wilde naaktfoto's naar haar vriendje sturen, had ze het naar de hele school gestuurd..

    Ik zou haar even alleen laten, waarschijnlijk heeft ze even geen zin in aandacht.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Even helemaal niets, ze zal zich waarschijnlijk dood schamen, dus ik zou het nu even laten en later contact zoeken (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jij kunt niets doen. Het is flink lullig en knap kut voor haar, en ik denk dat ze zich echt tegenover iedereen schaamt. Ik denk ook dat dat de reden is dat ze niet opneemt..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lol ik zie elke dag naaktfoto's en filmpjes en allemaal andere dingen op Twitter verschijnen van mensen die bij mij op school hebben gezeten/zitten.
    En idd, waarom zou je iets moeten doen. Laat der lekker, der eigen schuld.

    Specter schreef:
    auch...
    dat is niet fijn voor haar
    waarschijnlik schaamt ze zich

    oo dit herken ik, dit weekend was ik op het feestje van mijn vriendin. we zijn niet echt close ofzo en we vertellen elkaar ook niet alles. maar we konden wel normaal met elkaar opschieten en hadden vaak lol, over one direction. want we zijn allebei fans. op het feestje heb ik mijn vriendinnen van alles verteld en zij ook, de volgende ochtend verveelden ik en mijn 3 anderen hele goede vriendinnen ons. dus we mochten even op haar macbook. en we gingen de fotos bekijken. er stonden allemaal fotos van haar dat ze alleen in haar handdoek stond en dat ze geen shirt/ BH aan had maar haar handen op haar borsten enzo. en dat ze in haar ondergoed stond. wij schrokken hier echt heel erg van, ze weet niet dat wij dit weten maar ik heb een crush en we zijn best goede vrienden. en we vertellen elkaar bestwel veel, dus ik vertelde dit hem ook omdat ik zo geschrokken was. en hij vind het ook echt heel raar dus ik weet wat je voelt. ahah, ik weet niet wat je moet doen ik weet ook nie wat ik moet doen.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Daar kun jij niks aan doen, hoeft ook niet, ze heeft zichzelf uitgekleed voor die foto neem ik aan. Eigen schuld, dikke bult.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik snap dus écht niet wààrom mensen naaktfoto's maken én het dan nog op internet zetten, dan vrààg je er gewoon om.
    Het is dus haar eigen schuld. Moest ze het maar niet op internet zetten of zo geen foto maken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    Ik snap dus écht niet wààrom mensen naaktfoto's maken én het dan nog op internet zetten, dan vrààg je er gewoon om.
    Het is dus haar eigen schuld. Moest ze het maar niet op internet zetten of zo geen foto maken.


    Your make-up is terrible

    Had ze die maar niet moeten trekken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    Waarom zou jij iets moeten doen? Is kut voor haar.


    comfort in c h a o s