• and it was AWESOME. <3

    Nou eh, op de lange bus reis van zo'n 10 uur na dan.

    Ik ging met m'n ma mee, maar in London gingen we opsplitsen en ging ik met mijn beste vriendin shoppen etc. :'D Het was ZOOOO druk op zaterdag. Maar er waren wel knappe zakenmannen! (cat) Nou zaterdag gingen we helemaal naar Buckingham Palace, dat was 50 minuten in de Metro zitten kucheyefuckingkuch, en nou die wisseling van de wacht was SAAI. Echt like, ze gingen even wat paraderen en bam het was klaar. Maar goed, zaterdag avond gingen we naar een gay bar in Soho, zo'n straat met allemaal pubs enzo. En dat was awesome, die vriendin die mee was ging schreeuwen dat ik een partner zocht, jesus christ kwam er een oude gast aan van like 50 en KJDNSGKSG bah. -trauma-
    Enneh.. verder gewoon geshopt, wat aankopen gedaan, naar de kermis geweest. x']

    maar goed het was dus leuk. En dat moest ik even kwijt omdat ik altijd al naar London wou en er nu eindelijk geweest ben. :'D

    Ik heb maar 170 foto's, ik post er zo wel wat, als ik op de andere laptop zit etc. x'3

    OT; Zijn jullie wel eens naar London geweest, en zoja, hoe was dat? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oooh gaaaf, ik wil ook een keer naar Londen! (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Why didnt you take me?! I would've taken the bus to northampton as soon as we got there! x]

    Maar leuk dat het zog ezellig was! ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Why didnt you take me?! I would've taken the bus to northampton as soon as we got there! x]

    Maar leuk dat het zog ezellig was! ^^

    Haha, woont je vriendin daar? :B
    @Parachutes, GAAN DAN!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:47 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hahavet.
    Ik zelf ben twee keer in Londen geweest, was ook heel leuk inderdaad.
    Alleen is het wat minder als je s'avonds laat verdwaalt, en niemand het hotel kent waar je slaapt.. (no_chears)
    maaroki ik was met mijn hele leuke vriendinnetje verdwaalt dus opzich was het zo erg nog niet als ik terug denk..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ga in de zomervakantie een weekje naar Londen met mijn twee beste vriendinnen (:
    Maar het lijkt me super gezellig =D


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik ben één keer geweest en ik ben verliefd op Londen. (:
    Ik was er met zo'n georganiseerde tour.


    Destroy what destroys you.

    Klinkt leuk! ;D
    Ik ben nog nooit naar Londen geweest, moet nodig een keer gebeuren.:Y)

    Fijn dat je het leuk gehad hebt en bedankt dat je me jaloers heb gemaakt D:
    Ik wil al super lang naar Londen, en dat heeft deels te maken met die hotte zakenmannen in pak daar. Lol. Haha ;D


    Believe in yourself.

    Ik ben al 2 keertjes naar Londen geweest, en ik ga nog een keer in Februari, als ik zin heb. En inderdaad het is facking awesome. <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wil er echt een keer heen. Even mijn ouders lief aankijken. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ben er ooit geweest maar dat was heel lang geleden en met school. Ik vond er toen weinig aan. maar als er knappe zakenmannen zijn moet ik zeker eens terug:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ooh nice! Ik ben al iets van vijf keer geweest en ga in januari weer :9~


    As travars

    'k Ga in maart voor de 2e keer in 2 jaar :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben er een keer geweest en het is inderdaad een fantastische stad <3


    Never run out of reasons to smile...