• Binnen nu en een uur heb ik een gesprek met een jongen over hoe het nou verder zal gaan tussen ons, gezien bepaalde omstandigheden die er tussen ons zijn, hij heeft er nogal zijn twijfels bij. Vandaag krijg ik te horen wat nou zijn uiteindelijke beslissing is, waarmee hij mijn wereld kan breken of perfect kan maken. Ik vind het stom dat mijn geluk nu bij hem ligt, vooral omdat ik er al bijna zeker van ben dat het gesprek geen leuke uitkomst gaat hebben. Nou ja... Goede hoop dan maar, ik zie wel wat hij te vertellen heeft.

    Wat is jullie ervaring met diepe gesprekken met jongens?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ah Eveline. Het komt wel goed. Want dat verdien jij.

    Ik heb ooit een beste vriend/ex gehad waarmee ik echt altijd een diepzinnig gesprek mee had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Priemgetal schreef:
    Hoe oud is hij?


    Bijna zestien, en hij zit zo af en toe in dezelfde klas. Hoezo?
    Hij deed vandaag ook de hele dag anders tegen me dan normaal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Buddy schreef:
    Ah Eveline. Het komt wel goed. Want dat verdien jij.

    Ik heb ooit een beste vriend/ex gehad waarmee ik echt altijd een diepzinnig gesprek mee had.


    Aww, thanks (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Bijna zestien, en hij zit zo af en toe in dezelfde klas. Hoezo?
    Hij deed vandaag ook de hele dag anders tegen me dan normaal.


    Ik vroeg het me gewoon af, nergens om. Ik zou hem zeker laten merken dat jij anders bent dat die vorige vriendinnetjes en het rustig aan doen. Niet een handvol, maar een landvol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik vroeg het me gewoon af, nergens om. Ik zou hem zeker laten merken dat jij anders bent dat die vorige vriendinnetjes en het rustig aan doen. Niet een handvol, maar een landvol.


    Dat is waar... Ah, ik wil echt met hem praten. (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat is waar... Ah, ik wil echt met hem praten. (no_chears)


    Dan bel je hem toch? Niet zo moeilijk, denk ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dan bel je hem toch? Niet zo moeilijk, denk ik.[/quote

    Bellen is niet hetzelfde als in het echt met hem praten. Bovendien wil ik niet dat hij zich door mij gestalkt voelt of zo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dan bel je hem toch? Niet zo moeilijk, denk ik.[/quote

    Bellen is niet hetzelfde als in het echt met hem praten. Bovendien wil ik niet dat hij zich door mij gestalkt voelt of zo.


    Dan ga je naar hem toe?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dan ga je naar hem toe?


    Ja, maar dat wordt dan sowieso pas morgen. Ben vandaag pas om vier uur vrij en hij kan ook niet, heeft niet veel tijd. Maar morgen ontkomt hij er niet aan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    't Lijkt mij niet bepaald gezond om een relatie te bouwen als iemand er al aan twijfelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lilium schreef:
    Good luck.
    Ik heb hele diepe gesprekken met mijn beste vriend (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    C18 schreef:
    't Lijkt mij niet bepaald gezond om een relatie te bouwen als iemand er al aan twijfelt.


    Nee, is het volgens mij ook niet. Maar dus ga ik hem zeggen dat hij niet hoeft te twijfelen, behalve als hij mij niet leuk genoeg vindt. En dat wil ik graag van hem weten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.