• Mijn idee is dat allen moderators verschillende rangen hebben. daarmee bedoel ik bij elke forum een moderator en sommige moderators meerdere forums. Over een tijdje als de crew's er zijn ook wat crewmoderators. Er zijn ook wat moderators die helpen met het verbeteren van fouten en het maken van nieuwe dingen. Er zijn ook moderators die op het nieuwsforum een topic aan kunnen maken. je kan ook meer functie's hebben. en er kunnen misschien ook meer functie's komen, maar ik wist er niet meer.

    Hm ach, we zien wel. Zolang quizzel nog niet te groot is voor ons blijft het zoals het nu is denk ik.

    Hm ach, we zien wel. Zolang quizzel nog niet te groot is voor ons blijft het zoals het nu is denk ik.
    Quizlet groeit wel heel hard hé over een tijdje zijn we ook een hele grote site.

    Als je bijvoorbeeld 2 mods voor 4 forumonderdelen doet, loopt dit al gauw uit de hand. De een is miss weg en de ander kan het niet aan, of is ook offline. Op deze manier kan elke mod helpen op elk onderdeel, en is er altijd wel iemand online ;)


    BAM!

    Gaat prima zo toch?

    Mocht bijvoorbeeld het forum ooit echt zo groot worden als zoiets als fok.nl dan kijken we wel even verder.

    Voorlopig wil ik het lekker zo laten (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ik ben tegen. Het spijt me, maar ik vind dit niet zo'n goed idee. als die 'rangen' er komen, zul je zien dat mensen naar sommige moderators niet gaan luisteren als die users aanspreken, omdat 'ze daar niets over te zeggen hebben', schnapp? En dan moeten sommige mods van die lullige baantjes krijgen, als vereter-de-spelfouten-in-Quizzen-mod. Niemand heeft zin om dat de hele dag te doen, wel? (Om over arrogantie onder de mods maar te zwijgen...)

    Ik heb nog wel meer argumenten, maar ik denk dat dit wel duidelijk maakt hoe ik ertegenaan kijk.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik vind het rangen gedoe een beetje.. like nee, dan krijgen we daar dadelijk weer gezeur over :X. Beter voorkomena als genezen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    tegen