• heey,
    ik ben dol op het schrijven van Harry Potter verhalen, (ben er al twee gestart) maar door een teveel aan inspiratie wil ik graag een derde starten. Zou ik deze doen of niet? zeg ook wat je ervan vind en of je het zelf zou lezen etc.. tips altijd welkom.



    Trust me.

    Wanneer Natascha (ze noemt zichzelf Ashkie), de dochter van de heer van het duister, eindelijk door haar vader naar zweinstein word gezonden, voelt ze dat er een grote taak op haar schouders rust: het vinden van een geheim wapen, en uitzoeken hoe ze haar eigen gruzielementen kan maken. ashkie kan niet wachten om te zien hoe haar vaders grote vijand eindelijk valt. Ze besluit nog meer te doen dan verwacht word van haar, en neemt een plaats in in het leven van Harry Potter.
    Toch loopt niet alles zoals gepland. Ze had namelijk niet gerekend op emotie's die ze nog nooit eerder had.


    'Hey, ben je nieuw hier?' Traag kijkt ze op en schenkt de jongen een allerliefste glimlach. 'Ja, Ik ben Natasha, ashkie, zoals men vrienden me noemen. Wie ben jij?' geheimzinnig kijkt ze hem nu aan vanonder haar lange lokken en glimlacht haar tanden bloot.
    'Ik ben Harry, Harry Potter.' Natasha neemt hem langzaam in zich op en kijkt lief in zijn zachte ogen.
    'Bedoel je, DE harry Potter?' Ze kon niet geloven dat ze hem als eerste zou ontmoeten. Waar bleef Draco trouwens? Harry trok een grimas
    'Ja, Die potter.'Natasha deed er een schepje bovenop.
    'Sorry, ik denk dat het niet leuk voor je moet zijn om dat de hele tijd te horen.' Zegt ze zacht tegen hem op een toon die ze niet gewend is te gebruiken. Vlug neemt ze zijn gezicht in zich op en laat zijn hand los.
    'Ik moet maar eens gaan. Zie je.' Gracieus zoals altijd draait ze hem de rug toe en loopt sierlijk weg. Hij kijkt haar nog na.


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Ik vind het wel een leuk idee, wil je me waarschuwen als je begint? (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Skyblue schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee, wil je me waarschuwen als je begint? (:


    26 - 02 - '16