• Zojuist getroostte ik mij veel moeite in het memoren van de geleerde definities uit mijn eminente Nederlands boek. Nu beschouw ik de kwestie als afgedaan, en duid ik mijn Nederlands docente euvel dat ik dit heb moeten leren. Ik hoop absoluut niet op een vergelijk, want dan zal ik cholerisch reageren. De gleerde woorden vreten mij intrinsiek op, en ik denk dat dit verder geen betoog behoeft. Want dit is absoluut geen sinecure. Maar volgens haar zijn dit plenaire dingen om te leren.

    AAAAAAAH. INFORMATION OVERLOADED.

    Buh, net dus 160 begrippen van Nederlands geleerd. En wat hebben jullie op deze geweldige zondagmiddag gedaan/wat gaan jullie nog doen?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik moet wiskunde leren, en nog iets. >.>
    Wacht ik haal mijn agenda er even bij. :"D
    Ik moet nog Geschiedenis leren, biologie maken, natuurkunde maken, wiskunde maken, Frans leren en maken, leren voor een duitse en wiskunde so.
    o.o
    Ik begin wel om half 5, eerst moet ik dextro halen bij de supermarkt. :'DDDDDDD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Geslapen. En Frans leren, I guess.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Ik ben bezig met een confrontatiematrix maken voor een project, maar ik had ff geen zin meer (cat)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:02 ]


    As travars

    Eigenlijk moet ik huiswerk maken, maar ik stel het uit door op Q te zitten.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Haha, moest ik een tijdje geleden ook!
    Tot nu toe veel woorden geschreven aan mijn praktische opdracht over Borromini, een of andere domme Italiaanse architect over wie ik 2000 woorden moet schrijven, en veel huiswerk gemaakt. En veel op Twitter gekeken. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik moest eigenlijk ook huiswerk maken, maar mijn motto was: Wat vandaag kan, kan morgen ook. (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Geleerd:
    -Wiskunde
    -Biologie
    -Aardrijkskunde
    Taak:
    -Chemie


    Cool, neat, swell -Cry

    Nog niets, maar ik heb morgen test van wiskunde & wetenschappen dus dat ga ik zo wel even leren. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben jarig dus ik heb feest (:

    Ben naar de chiro geweest waar ik moest omgaan met 14 hyperactieve lidjes. Wel leuk, maar heel vermoeiend (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Oké, gelukkig is het niet de bedoeling dat ik dat begrijp. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toen ik begon te lezen dacht ik echt zo Wtf?? Ik begreep het wel, maar dacht van zo zeg je dingen normaal toch niet, toen ik zag wat eronder stond, dacht ik Oohhh vandaar xDxD

    OT: Verjaardag van mn pa geviert, hw gemaakt


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    bij een vriendin geweest in de ochtend...
    en Epic Mickey gespeeld in de middag.
    Huiswerk gemaakt in de avond en nu zit ik met mijn zusje op mijn kamer melig te doen><


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb mijn Spaans bijgespijkerd en wat geschreven (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben naar de opéra geweest.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt