• Ik doe mijn Sims soms echt dingen aan (:
    Wat doen jullie voor gruwelijke dingen met je Sims?


    Not all those who wander are lost.

    In huis opsluiten en brand laten ontstaan. (baby)


    <3

    Offtopic: Stiekem vind ik het heel leuk dat steeds meer mensen op 9gag kijken, gheheeh (pirate).

    @Ontopic erhm. Nou, dat deed ik eerst ook altijd, maar ik vind dat zo zielig [/zacht gekookt ei]. Nu doe ik juist mijn uiterste best om mensen zo gelukkig mogelijk te maken en ze zo lang mogelijk te laten leven (nerd).

    Dingen die ik vroeger altijd deed.. In de sims 1, weet ik niet meer precies.
    In de sims 2: - ladders van zwembaden weghalen.
    - hele kamers volstoppen met openhaarden en dan de deur+rookmelders weghalen en de kamer volstoppen met mensen. Was maar een kwestie van enkele minuten voordat de hele kamer in de fik vloog (nerd).
    - van die vleesetende koeienplanten in de tuin zetten en heel veel mensen uitnodigen, iedereen de planten laten zien en dan gewoon wachten tot iedereen opgegeten werd :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    dat kan niet meer met de sims 3 D: die eikels kunnen uit de zwembad zonder trapje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een minihuis bouwen met alleen een keuken en een kachel. Een sim hebben die klunzig, pechvogel, neurotisch en laf is. Dan de sim in de keuken zetten en de deur weghalen.
    Let the game begin!


    26 - 02 - '16

    Midna schreef:
    dat kan niet meer met de sims 3 D: die eikels kunnen uit de zwembad zonder trapje..


    muur om het zwembad bouwen:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Floater schreef:
    In huis opsluiten en brand laten ontstaan. (baby)
    + opsluiten in een kamer en een gevangenis van maken en laten sterven van de honger:Y).


    Shoganai i ne~

    Ik speel altijd heel netjes (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gekko schreef:
    (...)

    muur om het zwembad bouwen:Y)



    Mweh kan.. maar ik ga ze niet meer vermoorden, vind ik zielig XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had zo'n cheat, en toen kon ik mensen in spullen zetten. Ik liet mijn sim de open haard aanzetten en zette haar er toen in :Y)

    Starkiller schreef:
    Ik had zo'n cheat, en toen kon ik mensen in spullen zetten. Ik liet mijn sim de open haard aanzetten en zette haar er toen in :Y)


    Gaaf!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Starkiller schreef:
    Ik had zo'n cheat, en toen kon ik mensen in spullen zetten. Ik liet mijn sim de open haard aanzetten en zette haar er toen in :Y)

    Move_Objects on?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Opsluiten in de kelder. Of op vakantie laten gaan in Egypte in ze in van die grote dingen laten verdwalen haha


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    TICKETTOHELL schreef:
    Opsluiten in de kelder. Of op vakantie laten gaan in Egypte in ze in van die grote dingen laten verdwalen haha


    dat is pas leedvermaak!(duivel)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Rembrandt schreef:
    Evil. :'D
    Ik speel geen Sims


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oeh,
    ik heb een keer een zwembaddoolhof gemaakt. Elke baan 1 meter breed en aan de randen van het zwembad heghekken neergezet, mwahaha..
    Toen werd het een zwembaddoolhofkerhof :Y)