• HHAHAHAHAH. Ik maak wel veel topics vandaag maar ANYWAYS. Me zusje heeft dus een minnie mouse pop van een ander kind meegenomen van de creche, omdat ze dacht dat het het kindje was van haar minnie mouse knuffel. HAHAHA. Maar oké ze is 2 jaar oud. Het is wel super zielig, want die pop moet je halen van de albert heijn als je een heel kaartje met 30 stickers vol hebt. Dus die mensen hadden vet lang gespaard en dan steelt mijn zusje het! Ze gaat het wel terugbrengen maar het is wel grappig. hahaha. Ik had vroeger ook een heel plannetje gemaakt om de stiften van mijn kinderopvang mee te nemen. De hele dag was ik daar aan het kijken, wat de goeie en de slechte stiften waren. En de goeie stiften had ik toen meegenomen naar huis. hahaha. Ik was wel klein natuurlijk dus het was niet met opzet. Hebben jullie weleens iets gestolen toen jullie klein waren? (:

    Negligible schreef:
    Nee, toch niet dat ik mij herinner..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn zusje van drie vindt die dingen ook helemaal geweldig. Ze moest persé Pluto en Katrien hebben en dan gaat ze er echt weer zo lief mee spelen hé, ahahah. I loveeee her.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het echt grappig :'D.
    Maar ik heb nog nooit wat gejat


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik pikte altijd de pennen uit de la *O*
    Dat staat zelf nog op dvd, vandaar dat ik het weet :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Schepsnoepjes bij de kruidvat :Y). Me zus en ik zag dat er precies een dode hoek was van de camera's en vaar de kasseiers konden kijken :'D (en toen was ik 7 jaar). Alleen we werden een keer gesnapt omdat een paar vriendinnen van ons dat dus de hele tijd gingen doen. Me zus en ik kwamen er mee weg en bij me vriendinnen werd hun snoep afgepakt :"D

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:34 ]


    Shoganai i ne~

    Ik jat koekjes bij mij thuis uit de koekjespot (A)


    26 - 02 - '16