• HHAHAHAHAH. Ik maak wel veel topics vandaag maar ANYWAYS. Me zusje heeft dus een minnie mouse pop van een ander kind meegenomen van de creche, omdat ze dacht dat het het kindje was van haar minnie mouse knuffel. HAHAHA. Maar oké ze is 2 jaar oud. Het is wel super zielig, want die pop moet je halen van de albert heijn als je een heel kaartje met 30 stickers vol hebt. Dus die mensen hadden vet lang gespaard en dan steelt mijn zusje het! Ze gaat het wel terugbrengen maar het is wel grappig. hahaha. Ik had vroeger ook een heel plannetje gemaakt om de stiften van mijn kinderopvang mee te nemen. De hele dag was ik daar aan het kijken, wat de goeie en de slechte stiften waren. En de goeie stiften had ik toen meegenomen naar huis. hahaha. Ik was wel klein natuurlijk dus het was niet met opzet. Hebben jullie weleens iets gestolen toen jullie klein waren? (:

    Nee, toch niet dat ik mij herinner..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind die "HAHAHA"'s van jouw echt hilarisch.
    En ben ooit beschuldigd geweest van diefstal toen ik 5 of zo was maar ik had helemaal niks gedaan! o:
    Ik heb er nog steeds een trauma van. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    O dat is echt uber schattig.

    Ja 1 of andere tijdschrift.

    Zo'n klein poppetje krijg je, als je één spaarkaart met 6 stickers hebt, hoor :'D

    Ik vind 't trouwens wel geniaal
    :Y)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee,maar mijn achternicht wel. Ze neemt gewoon alles mee. Ze is 3 jaar.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Twee snoepjes van de Jamin(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Negligible schreef:
    Nee, toch niet dat ik mij herinner..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Negligible schreef:
    Nee, toch niet dat ik mij herinner..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Whirlybird schreef:
    Zo'n klein poppetje krijg je, als je één spaarkaart met 6 stickers hebt, hoor :'D

    Ik vind 't trouwens wel geniaal
    :Y)


    Hier spreekt een ervaringsdeskundige xD

    Geniaal, ik jatte niks, ik vroeg of ik het mocht hebben en dan waren die kinderen zo stom om te zeggen: "jahoor, mag wel."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    +toen was ik twee

    Ja, een knuffeltje van de crèche. Maar toen voelde ik me daarna ergens toch wel heel schuldig en heb ik 'm stiekem weer mee terug genomen, haha


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Snoepjes uit de kruidvat (Ghehehhe :'D) & een haarelastiekje (Ja wat, ik had een badhairday! Ö )

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:49 ]


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    ik had een badeendje meegenomen onder mijn jas :3


    Trust me. I'm the doctor

    Captain schreef:
    Ik vind die "HAHAHA"'s van jouw echt hilarisch.
    En ben ooit beschuldigd geweest van diefstal toen ik 5 of zo was maar ik had helemaal niks gedaan! o:
    Ik heb er nog steeds een trauma van. -.-

    HAHAHAHAHAHAHAH:Y)

    Whirlybird schreef:
    Zo'n klein poppetje krijg je, als je één spaarkaart met 6 stickers hebt, hoor :'D

    Ik vind 't trouwens wel geniaal
    :Y)

    Ow, -fail-(krul)