• Daarstraks was ik aan het bellen met mijn vader, die had namelijk een vraag. Hij is zo aan het praten, en midden in een zin houdt hij op. Ik denk natuurlijl; Wtf?
    Vervolgens hoor ik een meisje dat ik niet ken door de telefoon tegen me zeggen: 'Roos, kom je alsjeblieft naar huis?'
    Ik heet dus niet Roos, dus ik schrok me rot. Dan komt er nog een vrouw die zegt: 'Roos, kom je naar huis, je moeder mist je.'
    Ik wist niet hoe snel ik op moest hangen. :'D

    Iemand ook ooit zoiets megemaakt?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik heb ook zoiets gehad. ik was aan de telefoon met mijn oma, toen was alles ineens stil en toen hoorde ik een hele harde schreeuw, dus ik gooide heel hard me telefoon op de grond want ik schrok me kapot. Ik weet dat het niet me oma kan zijn geweest want die is 86 en heeft dus geen hoge meisjes gil meer. echt creepy.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    dat is echt gewoon eng. maar was het niet gewoon iemand die verkeerd verbonden was of zo?


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    dat is echt gewoon eng. maar was het niet gewoon iemand die verkeerd verbonden was of zo?

    Volgens mij niet, want ik had eerst mijn vader, en midden in het gesprek iemand anders.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sheeran schreef:
    Da fuq. 0.0


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    misschien een storing in de telefoonlijn, dan kan het wel eens voorkomen dat je ineens van lijn wisselt met iemand of zo c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ah gadver ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pyrrhic schreef:
    Grillig. maaar neen, heb ik niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bojangles schreef:
    Da fuq. 0.0


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    FashionChick schreef:
    gelukkig niet, dat lijkt me echt eng

    Cumberbatch schreef:
    misschien een storing in de telefoonlijn, dan kan het wel eens voorkomen dat je ineens van lijn wisselt met iemand of zo c;


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Cumberbatch schreef:
    Misschien een storing in de telefoonlijn, dan kan het wel eens voorkomen dat je ineens van lijn wisselt met iemand of zo c;


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb ik ook wel eens gehad, storing op de telefoonlijn. Maar dat was een vrij normaal gesprek. (:

    misschien was iemand met de lijn aan het prutsen, en was daarom verkeerd verbonden. maar indd raar ja


    Be who you wanna be.

    Bojangles schreef:
    Da fuq. 0.0


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    White
    Noise


    Here & Now