• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?

Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

Meld het even als je naamveranderd is via een pb

Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)

*Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

I'm finally back, Finally after a Year break

Liam Oliver Pryst
    Ik herkende een vrouwen stem. "Wat is er aan de hand?" Riep ik terug. Het begon te bliksemen en ik moest eerlijk zeggen dat ik dat pretig vond. Ik spande me in en een enorme flits was het gevolg. Kon ik nu zelf ook bliksem oproepen?

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:37 ]

[Wait wut? Natas?]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cockney schreef:
    [Wait wut? Natas?]

whoops foutje al verbeterd:$

Arya

Alle Goden, het was hem. De jongen die ik bij Natas gezien had. Opeens voelde ik me heel sterk verwant met hem.
    "We hebben hulp nodig! Gebruik je krachten!" roep ik terug.
    Een enorme flits schiet door de hemel en vreemd genoeg wist ik dat deze niet door mij kwam.
    "Was dat jouw bliksem?" vraag ik hem.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam Oliver Pryst
    Ik knik. Ik herkende haar zij had het monster verjaagt. "Waar hebben jullie me voor nodig?" Ik was nogal verward door wat er allemaal gebeurt was.

Arya

Ik kijk naar de regen die nu heel Athene tot een enorme plas heeft omgetoverd. Ik heb een idee maar eerst moet ik zorgen dat we zelf uit gevaar zijn. Ik trek aan de mouw van het meisje naast me terwijl ik mijn pijl en boog in de handen van de jongen stop.
    "Schiet," zeg ik tegen hem "schiet naar alle wezens."
    Wanneer ze naar me kijkt vraag ik haar
    "Kan jij ervoor zorgen dat alle Godenkinderen en mensen een minuutje in de lucht krijgen?"

Liam Oliver Pryst
    Ik krijg een stel pijlen en een boog in mijn handen geduwd. "Wat moet ik doen." Ik begreep het niet. En hoe wisten ze dat ik de bliksem als element had?

Sarina Dalia Sensorene
    'Kan jij mensen en halfgoden een minuutje in de lucht krijgen?' Zei Arya dacht ik dat ze zo hete. Ik knikte en keek vragend naar voren. Ik kon water tot ijs maken. Overal waar een mens stond liet ik op op ijs in de lucht zweven. Zo waren ze veilig. Ook halfgoden gingen de lucht in. Ik stopte met schieten het koste me ontzettend veel moeite. Ik begin te hijgen. 'Hoog genoeg.' Vroeg ik hijgend. Dit Putte snel uit.

Arya
    "Ik apprecieer het, maar ik heb het water nodig," zeg ik somber terwijl ik naar het ijs onder mijn voeten kijk. Het ijs zou smelten tijdens mijn plan en dan waren we terug bij af.

Sarina Dalia Sensorene
    Ik bijt op mijn lip. 'Hoe moet ik ze dan in de lucht krijgen.' Vraag ik haar peinzend. Ik had geen idee zei misschien wel. Ik begon te denken maar geen idee kwam binnen. Ik keek haar hulpeloos aan.
    [Koos inspiratieloos en Koos nietgenoegzinnenloos]

Arya
    Een ander idee viel me te binnen.
    "Als ik mist oproep, kan je ons daarmee naar boven krijgen?" vraag ik ten einde raad. Ik had echt het water nodig.

Sarina Dalia Sensorene
    'Ja met mist zou het kunnen lukken. Het is een beetje water waar ik ons op kan laten drijven.' Zei ik aarzelend. Zolan het water was kon het. Ik kon alles met water en bliksem en wel meerdere dingen. Ik kon iemand als bosjes voor me laten vallen. Ik keek Arya aan. 'Als het je lukt om mist te creëren dan kan het misschien dat ik ons op mist kan laten zweven.' Zei ik een klein beetje aarzelend. Ik keek naar beneden. Ik wou ook weten wa ze van plan was...

Arya

Mist, kom op Arya. Wanneer verscheen de mist. Onzekerheid, dat is het!Ik laat het gevoel dat ik had toen ik mijn huis laatst verliet me opnieuw volledig vervullen. Langzaam maar zeker begint zich onder mijn voeten een kleine mistlaag te vormen.
    "Klaar?" Vraag ik haar, ik wacht tot ze knikt. Dan kijk ik naar de jongen naast me.
    "Pak mijn hand," beveel ik meer dan ik vraag "en op drie stuur je je sterkste bliksemschicht naar beneden."

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 22:27 ]

Liam Oliver Pryst
    Ik nam haar hand. "Klaar." Zei ik. Ze telde tot drie en ik sloot mijn ogen. Door mijn ogen te.sluiten en me te.concentreren was het makkelijker. Een ongewoon grote bliksem flits schoot door de lucht en sloeg vlak bij ons in de grond. Ik ademde uit. "Heb je meer nodig?" Hijgde ik.

Arya
    "Eén, twee, drie!" Ik roep mijn donkerste gevoelens op en mijn bliksemschicht raakt verweven met die van de jongen. Het was lastiger dan ik dacht.
    "Heb je meer nodig?" hijgt hij uitgeput.
    Een triomfantelijk glimlachje verschijnt op mijn gezicht als ik naar beneden kijk en de levenloze, geëlektrocuteerde lichamen van Hades' beestjes zie liggen. Gelukkig had ik opgelet in de les bio over elektriciteit en geleiding, maar ik had nooit gedacht dat het zo van pas zou komen.
    "Laat maar zaken," zeg ik glimlachend tegen het meisje.