• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?

Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

Meld het even als je naamveranderd is via een pb

Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)

*Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

I'm finally back, Finally after a Year break

[Ah, right, had het een beetje druk, reageer namelijk elke keer vanaf mijn werk, zie je, maar kan nou weer RPG'en. :'D]

Lucifer

Lucifer grijpt zijn hoed van zijn hoofd, en kruipt in de gehate hoek bij het geluid van de krijsende Argos, en ziet Artemis ineens staan. 'Artemis..', zegt hij zacht, en zet zijn hoed weer op. 'Hoe ben je hier binnengekomen?', fluistert hij ineens, en pakt haar vast. ''t Belangrijkste vind ik eigenlijk zelf: Hoe komen we hier weg?'

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

'Met de boot,' zeg ik en laat hem dan weer los. 'Kom, onder de mantel, anders ziet je vader je vertrekken. Hij houdt je in de gaten met warmtesensoren. We moeten zo snel mogelijk naar Charon en dan terug naar Athene. Ik heb daar in de buurt een onleesbaar gebied [niet te vinden op kaarten] waar ik al een ruime tijd woon, daar kun je zo lang blijven als je wilt en ziet Hades je niet.'.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

[Waarom zijn Cockney, Colibre en ik de enigen die reageren? En HurtedHeart? :S]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Priemgetal schreef:
    [Waarom zijn Cockney, Colibre en ik de enigen die reageren? En HurtedHeart? :S]

[omdat ik het hele verhaal niet meer volg en een goed help/inspring moment zoek]

Do it scared, but do it anyway.

Arya
    Kom op, Arya! schreeuwt een stem in mijn hoofd. Niet opgeven, Artemis heeft zoveel moeite gedaan om je daar weg te krijgen, ren! .
    Ik verbijt mijn tranen en zet een nieuwe sprint in. Wanneer ik mijn huis zie, geef ik nog wat kracht bij en spring over het tuinhekje. In het rommelhok ga ik mijn pijl en boog halen. Ik wil net de deur achter me sluiten wanneer ik me iets bedenk. Ik storm de trap op en graai in de badkamer mijn moeders amulet uit haar juwelenkistje. Ik doe hem om en eenmaal buiten trek ik de deur dicht, niet wetend wanneer ik hier nog terug kan komen. Mijn voeten wennen vlug aan het snelle tempo en terwijl ik nog maar eens bedenk dat ik nergens heen kan komt er een hevige mist opzetten.
    Ik zie geen hand voor ogen en knal frontaal tegen iemand aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Tegen wie knal je aan?]

[tegen gelijk wie wil inspringen in het verhaal]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Sarina Dalia Sensore
    Iemand knalde tegen me aan waardoor ik mijn evenwicht verloor en op de grond viel. Een licht gestap was te horen en ik schrok. Ik trok diegene die tegen me opbotste mee voordat het vuur ons een haar kon krenken. (Hades had zijn monsters al weer vrijgelaten nu luisterde ze niet naar de kinderen van Hades dat had Hades opgedragen en Hades heeft de wezens in mijn macht.) mijn schouder deed pijn en pas nu zag ik dat ik een brandwond had. Ik zag dat ze een halfgodin was. Dochter van Hades. 'Wat je gave ook is Astjeblieft gebruik het.' Zei ik met een verbeten gezicht. Ik pakte wat van de mist en kende het water ineen en liet het op mijn verbrande schouder rusten. De verkoeling voelde lekker verfrissend. Ik kon niet tegen die hydra vechten als het zo mistig was. Ik keek naar het meisje, laat ze please wat handigs kunnen...

Arya
    Een stem spreekt me toe uit de mist en ik knijp mijn ogen samen om haar eigenares te kunnen zien. Het dikke gordijn dunt een beetje uit.
    Bij haar laatste woorden voel ik een nieuwe kwade bui opkomen.
    "Ik weet niet wat mijn gave is!" schreeuw ik razend terwijl ik met mijn voet op de grond stamp.
    Ik heb mijn woorden nog maar net uitgesproken of de mist maakt plaats voor een onweersbui van jewelste. Donder overstemt alle lawaai die mijn vaders huisdiertjes maken terwijl bliksem de hele stad oplicht. Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe één van hen genadeloos door een schicht geraakt wordt en levensloos neervalt. Harde regendruppels vallen met bakken naar beneden.

Sarina Dalia Sensorene
    Ik grijns. 'Uitgevonden wat je gave is, weer veranderen. Best wel handig vooral zoals nu. De mist is weg.' Zeg ik terwijl ik haar een schouderklopje geef. Ik gebruik het water en de donderslagen. Ik stuur ze naar de monsters of wezens zodat ze levenloos neervallen. Ik laat het water als dodelijke ijspegels door hun huid herenboren. Ik pak ook mijn pijl in boog en schiet hem op een gigant af. Bliksem raakt de pijl en de gigant wordt hard geraakt door mijn pijl en geëlektrocuteerd. Hij valt ook laveloos neer. Een gorgon rend op ons af en ik maak een koepel van water rond ons waar ze niet door kan. Ik wend mijn blik af en liet haar bevriezen.

Arya

Degene die ik net nog omver liep geeft mee een vriendelijk schouderklopje terwijl ik letterlijk met open mond verstomd sta.
    Wanneer ik zie hoe ze van mijn elementen gebruik maakt, vraag ik me af wie ze is. Het onweer stilt en ik zoek naar alle haat die ik in het diepst van mijn hart bewaar. De hel barst opnieuw los.
    Ik trek een pijl uit mijn koker en ga met mijn rug tegen mijn medestrijdster staan. Pijlen schieten alle kanten op terwijl ik mijn ogen laat speuren op zoek naar een teken van andere Godenkinderen.

Sarina Dalia Sensorene
    Ik laat een soort van koepel van water op ons heen vormen en laat er bliksem op inslaan. Iedereen die ertegenaan zou lopen zou geëlektrocuteerd worden. Ze had zelf ook pijlen en begon te schieten. Ik liep mijn water met bliksem schild alleen een kiertje maken voor pijlen. Een gorgon liep tegen mijn schild aan en viel laveloos op de grond. Ik begon ook als een gek te schieten. En meerdere wezens vielen dood neer. Waren er geen andere halfbloedjes? Die konden helpen... 'Kan je het meer laten bliksemen?' Vroeg ik smekend. Zonder bliksem kon ik ze ook niet doden door ze te elektrocuteren.

Arya

Ze vraagt om meer bliksem. Hoe doe ik dat?
    Ik denk aan de arrogantie waarmee Hades me toesprak en een hevige bliksemschicht slaat in. Bijna op automatische piloot blijf ik pijlen afschieten terwijl ik nog steeds zoek naar een teken van Natas en de jongen die bij haar was.
    Als ik nu één ding mocht wensen dan was het Lucifer die naast me zou staan.

Liam Oliver Pryst
    Bliksem mijn element. Ik kon het beheersen en temmen maar het was ook dodelijk en onverwacht. Je wist dat het ging komen maar wanneer precies en waar wist je nooit. Was ik net als de bliksem? Leek ik erop?

[ Ik heb géén idee waar ik nu ben xD ]

Sarina Dalia Sensorene [Kom naar ons toe we kunnen hulp gebruiken Athene wordt weer aangevallen en wij zitten in een water schild met electriciteit. Je zal 50 meter van ons af liggen. (volgensmij was je bewusteloos)]
    Ik begreep haar gave. 'Je kan het weer beheerse door je emotie. Blijf boos en het zal onweren.' Zei ik opgelucht het was een handige gave. Ik bleef ook pijlen schieten en op die pijlen bliksem komen zodat een pijl genoeg was om ze te vermoorden. Ik voelde nog is in mijn koker, maar voelde geen pijlen meer. Ik pakte een dolk en schoot hem af. Weer liet ik er bliksem tegenaanvallen zodat het zelfde effect kwam. Ik trok de dolk terug en liet hem voor mij op de grond neerkomen. Aan mijn zijkant zag ik een jongen langzaam opstaan. 'He kom hier! Hier ben je veilig.' Schreeuwde ik naar de jongen. Ik voelde iets. Hij was ook een halfgod.