• heey



    ik had weer iets in mijn hoofd voor een nieuwe quiz...





    Een meisje is heel erg fan van de JB maar vooral van Joe,samen met haar zusje en Bf gaat ze naar het concert,haar zusje is fan van Kevin en haar Bf van Nick.Als ze op het concert aankomen zien ze dat TH in het voorprogramma speelt.Ze haten TH daarom gooien ze met volleblikjes drinken naar ze,Totdat 1 blikje Tom raakt en hij uitglijd.Het vliegt van het podium met zijn gitaar,kreunend van de pijn blijft hij liggen,dan ziet 1 van de meisjes dat er een pin door Tom's buik is gegaan.De meisjes schikken en gaan weg van het concert.Naar een paar weken krijgt 1 van de meisjes een auto ongeluk en komt in het ziekenhuis,Als ze weet wie naast haar ligt wilt ze zo snel weg uit het ziekenhuis.Maar of ze dat naar een week nog steeds wilt....


    en deze quiz is niet echt zielig hoor :D

    Maar kheb wel rollen nodig :D

    Nr.1 Meisje die Joe (JB)leuk vind en latere vriendin bill : Ik(srry :$)
    Nr 2.Zusje van Nr.1 en vind Kevin leuk latere vriendin Tom
    Nr 3. Bff van Nr.1 vind Nick leuk latere vriendin Georg
    Nr.4 Bff Nr 2. vind de JB geen flikker aan maar is best fan van TH maar vind de jongens niks aan,latere vriendin Gustav
    Nr.4 Meisje die Nr.1 pest en ruzie meemaakt,Vriendin Tom

    Dat waren ze denk ik wel...Als ik nog iemand nodig heb zeg ik het wel ;)..

    Ow jah dit moet ik weten :

    Naam :
    Leeftijd :
    Karakter :
    Like's :
    Dilike's :
    Plaatje[geen emo,scene] :
    Tekstje :


    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol nr 2

    Naam : pamela

    Leeftijd : 17

    Karakter : beetje verlegen en kan af toe heel stout zijn maar is wel lief

    Like's : tom(H)

    Dilike's : school

    Plaatje[geen emo,scene] : http://img175.imageshack.us/my.php?image=wallpaperashleyrobertspki2.jpg

    Tekstje :
    heej ik ben pamela ik ben 17 jaar en woon nog bij ouders thuis met mijn vervelde susjuh
    ik ben verslaaft aan tokiohotel en JB vooral tom(H)geilen
    ik hou ook heel erg van shopen en van naar de bios gaan met vriedinnen en vrieden en je vind me ookk vaak op het strand mijn karater is ik ben een beetje verlegen maar kan ook bitch zijn en kan ook stout zijn maar ook lief zijn maar ik moet de hond uitlaten dus doei


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    okay xD dan stuur ik ff wat xD
    Nr.4 Bff Nr 2. vind de JB geen flikker aan maar is best fan van TH maar vind de jongens niks aan,latere vriendin Gustav



    Naam :Kyara

    Leeftijd :16

    Karakter : Spontaan,sociaal,af en toe bitch,beschermend,kan snel boos worden

    Like's :Zwemmen,Zonnen,Hello Kitty,Winkelen,Muziek,Lolly's(niet doordenken AUB)en zingen :)

    Dilike's :ruzie,neppe mensen,veel nadenken(ben geen dom blondje dat je het ff weet xD)Kan Totaal niet mond houden floep er van alles uit.bekakte mensen

    Plaatje[geen emo,scene]ik hoop dat die goed is :http://media.photobucket.com/image/blond/MeggieHardysPics/blond-emo-hair.jpg?o=27

    Tekstje :
    Ik ben Kyara 16 jaarties oud
    ik woon nog steeds bij me ouders heb 1 zus en 1 broertje waar ik een pest hekel aan heb.
    Soms haat ik me leven echt maar de muziek helpt me daar wel uit.
    Ik ben spontaan daardoor weten mensen niet wat ik weer ga uitvreten dat vinden ze best vervelend.
    ik houw van een goed feestje en een drankske erbij xD
    ik heb een winkelverslaving om alles te kopen waar HK(hellokitty)opstaat en iets van me favo music(favo music: Th,Simple plan,PCD,Danity Kane,christina aguilera,Fall Out Boy,Samy Deluxe,Lady Gaga,Enrique Iglesias.)
    dat was het wel son beetje denk ik
    xXXx.
    P.S ik hoop een beetje duidelijk


    <3