• Nou, ik was dus bezig met een familie maken op sims 3, maar het was al half 1 s'avonds en toen moest ik van vader halsoverkop naar bed, alleen heb ik nu de familie incompleet opgeslagen. Hoe kan ik nog 2 zonen toevoegen?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Templesmith schreef:
    (...)
    Hè? Wat moet ik nou met Alwin? x'D
    Er is een huuuuuuge verschil tussen "iemand aardig vinden" en "iemand leuk vinden".
    En nu weer even ontopic;
    Ehm, volgens mij kun je ook gewoon nog een opa erbij creëren en de twee kinderen. ^^
    En anders bel je het adoptiebureau. ^^


    hoe dan?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gekko schreef:
    (...)

    hoe dan?

    Een nieuw huishouden creëren en deze mensen bij de rest van de familie zetten.
    Dat kan dmv "Huishoudens samenvoegen". Et voilà, de zonen (en de opa) zitten erbij! ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    (...)
    Een nieuw huishouden creëren en deze mensen bij de rest van de familie zetten.
    Dat kan dmv "Huishoudens samenvoegen". Et voilà, de zonen (en de opa) zitten erbij! ;D


    yeeeeeeeeeey thanks(dance)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Templesmith schreef:
    (...)
    Een nieuw huishouden creëren en deze mensen bij de rest van de familie zetten.
    Dat kan dmv "Huishoudens samenvoegen". Et voilà, de zonen (en de opa) zitten erbij! ;D

    Ja, maar dan zijn ze niet echt familie. Dan heb je bij de bekenden van je sim geen 'ouder' tekentjes of 'zoon' tekentjes en ook in de stamboom zullen ze niet opduiken.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ja, maar dan zijn ze niet echt familie. Dan heb je bij de bekenden van je sim geen 'ouder' tekentjes of 'zoon' tekentjes en ook in de stamboom zullen ze niet opduiken.

    Hmm. Dan moet je toch echt een nieuwe familie maken. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    mij maken de titels niet uit! van mij betreft mag dit topic sluiten!_O_


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gekko schreef:
    mij maken de titels niet uit! van mij betreft mag dit topic sluiten!_O_

    slotje


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn