• Als Zoey Sijnders ontdekt dat Kyndall, de enigste jongen van wie ze ooit heeft gehouden, een dooddoener is. Is haar hart gebroken. Ze besluit een nieuwe start te maken op de toverschool in Amerika, Varey.

    Nu 7 jaar later is Voldermort terug en is Zoey een schouwer geworden. Als de slag van zweinstein los breekt is ze van plan om er alles aan te doen om haar familie en vrienden te beschermen. Maar sommige dingen kunnen anders lopen dan verwacht…


    Doen/niet doen?
    Titel?
    Orgineel?
    Zou je het lezen?
    Engelse of Nederlandse namen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ze komt haar oude liefde tegen en is gedwongen hem te vermoorden.
    Beetje voorspelbaar, sorry.


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    Ze komt haar oude liefde tegen en is gedwongen hem te vermoorden.
    Beetje voorspelbaar, sorry.


    Wie zegt dat? Ik tenminste niet.
    dat was tenminste niet het idee
    Niet alles is voorspelbaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doen/niet doen?: als je het wilt schrijven, tuurlijk doen.
    Titel?: Bedenk eerst een soort ven verhaallijn, en maak daar een titel rond (zou ik doen.)
    Orgineel?: alles is origineel vanuit mijn opzicht, maar het hangt er dus gewono avn af wat je nog van plan bent met de personages etc...
    Zou je het lezen?: als je me een mailtje stuurt met de link, zou ik het wel bekijken.
    Engelse of Nederlandse namen?: maakt niet uit.

    altijd gewoon bedenken dat het je eigen verhaal is, als je het wilt doen, raad ik je gewoon aan het te doen.


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Als je inspi hebt en je hebt er zin in moet je het gewoon doen (Y)
    In titels ben ik niet zo goed, maar misschien Zoey Sijnders, schouwer (als ik geen titel vind gebruik ik gewoonlijk de naam van het hoofdpersonage)
    Of het origineel is? Tja, dat weet ik pas als ik het verhaal lees, dus effe waarschuwen graag ;)
    En ik zou Engelse namen nemen, want ik vind Zoey en Kyndall op zich al behoorlijk Engels klinken


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen