• Het werkt zo:

1. Klik hier. De titel van het artikel wordt jou bandnaam.
    2. Hoe gaat je album heten? Klik hier, kies een leuke quote uit en pik de laatste 4 of 5 woorden eruit.
    3. Het derde plaatje van deze site wordt jouw afbeelding voor de albumhoes. (je kan hem opslaan door op print screen te drukken, op paint bij 'Bewerken' plakken selecteren en daarna de rest weghalen en daarna je plaatje opslaan)
    4. Open Paint, PhotoFiltre, Photoshop of wat dan ook en gooi het allemaal bij elkaar (je kan ook Picik gebruiken).
    5. Upload je foto op Imageshack of Tinypic
    6. Drop je foto hier [img]link van de foto[/img]

En daar is ie dan! Je eigen album :D

[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 21:29 ]

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

Hihi wat leuk (:

Alis volat propriis.

Rangaku is de Japanse 'Nederlandkunde' (cat)

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Volgens mi is het niet legaal om dat als bandnaam te hebben

Mijn username is een kopje, geen plaat

Hier is hij dan: het nieuwe album van Gerda Eerdmans, genaamd "The Greatest Source of Learning"

[ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:58 ]

Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

Ik kan niks op de iPad, maar ik had me toch een lelijke cover een Franse klote provinciegehad, godjezus. 0.0

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Pablo Thiame - Let your light shine

Full of envy behind that anonymous mask

http://imageshack.us/photo/my-images/85/binnengevelisolatie.jpg/

Binnengevelisolatie...

LOL

(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

Geheugenhiërarchie, juist.

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

MalikShake schreef:

Geheugenhiërarchie, juist.

Dat is net zo grappig als 'Binnengevelisolatie'xD

Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

Artiest: Maysa Arena
    Album: leave a forwarding adress

Ik heb maar de amerikaanse wiki gebruikt want die Nederlandse artikelen zijn echt idioot xd

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Sehun schreef:

Pablo Thiame - Let your light shine

Oké, die is serieus mooi. =O

ars moriendi

Jacobs Hill, Another planet's hell.

"I shut my eyes in order to see.'