Ja, ik weet het eigenlijk wel zeker. Ik wil het echt niet, maar het is gewoon zo. Ik ben verliefd op een jongen van me school, en hij is voor mij gewoon zo perfect. Hij heeft alleen communicatieproblemen. - Nee eigenlijk niet, maar dat lijkt wel zo, want hij praat haast niet - Maar dat vind ik eigenlijk wel schattig. Hij is wel súper knap. Alleen ieder meisje is verliefd op hem. Dus uhm, ja. Jammer genoeg. Maar echt serieus, ik denk dat niemand zo verliefd, en geobsedeerd door hem is als mij. Ik denk echt 24/7 aan hem. Vorige keer, wou ik zeggen, 'Auw, fuck jou de bal kwam tegen me hoofd' maar ik zei; 'Auw, fuck jou de bart kwam tegen me hoofd' Die jongen heet dus bart. En ik wou ook nog zeggen van, 'Ik ga een muffin kopen' toen zei ik, 'Ik ga Bart kopen' Ik denk echt té vaak aan hem. En hij weet enkel me naam. Maar ik wil niet verliefd op hem zijn, omdat mijn vriendin ook heel erg verliefd op hem is. En ik gun hem haar liever dan mijzelf. Omdat zij gewoon mijn vriendin is, en ik denk eerder aan anderen dan aan mezelf. Wie van jullie is ook ontzettend verliefd?
[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 16:24 ]