• Kent iemand nog lees- of informatieve boeken over mythologische onderwerpen? Het liefst leesboeken. Maakt niet uit welke cultuur (:
    En Percy Jackson ken ik al(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Juliet Marrilier - Sevenwater series

    Keltische mythelogie, mijn favoriete series. ^^

    en de andere boeken van rick riordan: Heroes of Olympus (vervolg serie van de Percy Jackson serie) en hij heeft volgens mij ook een serie met Egyptische mythelogie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dank je *O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben een mythe. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar jou kan ik niet lezen(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je kunt ook gewoon 'Aeneas en Dido' lezen (: of een ander mythologisch boek.


    Not all those who wander are lost.

    Lees gewoon alles van Homerus? (: De Illias, Odysse, etc?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Of Percy serie boeken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yoda schreef:
    Lees gewoon alles van Homerus? (: De Illias, Odysse, etc?


    Dat, of andere boeken over de Klassieke Oudheid. Ik raad je wel aan om voor een goede versie te gaan, ook al lijken deze misschien moeilijker. Persoonlijk vind ik het namelijk erg jammer wanneer de schrijver te vrij is geweest in het vertalen. Hierdoor is namelijk het bedoelde effect weg. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    PHENOMENIALL schreef:
    Je kunt ook gewoon 'Aeneas en Dido' lezen (: of een ander mythologisch boek.


    Blegh dat heb ik in de 1e het gehele jaar latijn over gehad. Ik kan die mythe echt niet meer aanhoren. Geef mij maar de Griekse mythes, zoals Odyseus en het paard van Troje.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Noorse mythen.
    Edda, zijn gedichten en behoorlijk moeilijk.
    Wachten op Apollo(is wel een c boek)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:20 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Link.

    Een boekje over de Griekse mythologie, heb ik ook voor mijn studie, heel leuk (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Link.

    Een boekje over de Griekse mythologie, heb ik ook voor mijn studie, heel leuk (:

    Dank je! Wat studeer je dan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Dank je! Wat studeer je dan?


    Nederlands (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Homerus Ilias en de Odyssee, en anders de Aenei.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lancelot schreef:
    (...)

    Nederlands (:

    Dat wilde ik ook gaan studeren, maar.. nu ik er zo over nadenk, heb ik geen idee waarom ik het niet ben gaan doen:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.