• We kregen een aantal blaadjes, vol met suggesties voor boeken om te lezen. Nou allemaal leuk en aardig. Ik zit overigens in het eerste jaar van mijn MBO opleiding. Maar goed, staat er tussen, ik verzin dit niet: De HOI serie van Francine Oomen. DE HOE OVERLEEF IK SERIE? Hallo? Die las ik op de basisschool?! Niveau is dus ver te zoeken ..
          Ik vind lezen overigens totaal niet erg, op vmbo en havo lazen we ook literatuur ..

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:38 ]


    To infinity and beyond •

    Audacity schreef:
    Wij mochten dat in de eerste al niet meer lezen :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wij mogen alleen literatuur. Op zich niet erg, maar het is vervelend dat die schrijvers allemaal van Nederlandse origine moeten komen :/


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb 1 keer 1 boek van de hoe overleef ik serie gelezen het was zo stom D: *had maar 20 bladzijdes gelezen en nog een 7.3 voor me verslag*


    Shoganai i ne~

    Uhm, ik heb nooit boeken hoeven lezen voor m'n MBO opleiding :'D Moet alleen wel 'n verhaal schrijven, maar da's geen probleem ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lolwut, zulke boeken mocht op het VMBO al niet lezen. Ook op de havo werden we volgestampt met literatuur -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Wandering schreef:
    Haha, dat is echt wel een ontzettende faal:W


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nightlock schreef:
    Dat is.. apart.:W


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Die las ik in groep 7 :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    MissSharp schreef:
    Waaw. Dat is inderdaad best wel zielig...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Oh, jemig, die heb ik nog nooit mogen lezen voor school.
    Dat is echt wel vaag, inderdaad. O.o


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Oh, jemig, die heb ik nog nooit mogen lezen voor school.
    Dat is echt wel vaag, inderdaad. O.o


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het zijn echt hele handige boeken. Misschien is het wat kinderachtig, maar je hebt er vaak echt wat aan :P
    Wees blij, wij mogen alleen maar literatuur voor volwassene lezen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:18 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Lekker makkelijk toch :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Weetje wij gingen met Engels Cars kijken dat is toch ook belachelijk xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.