• Weg topic

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:11 ]


    None

    Dromen hoeven niet waar te zijn :'D
    Kijk nog eens verder, maar ga nu niet denken: "ik moet verliefd worden op een jongen. Ik MOET." Dat werkt niet =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat gebeurt ieder meisje wel eens, dat is niets om je voor te schamen of om over je geaardheid te gaan twijfelen ^^


    Life is hard and then we die

    Als je iets droomt hoeft het niet waar te zijn, en ik vind ook zo veel meisjes knap oid. Ik denk niet dat je meteen lesbisch bent, misschien even afwachten? :3


    Let it come and let it be

    Je zit waarschijnlijk in de leeftijd waarmee je daarmee experimenteerd. Ik zou neit meteen zegge dat je lesbisch bent, je kan heel goed biseksueel zijn, of eht kunnen inderdaad gewoon hormonen zijn.
    pas als je écht verliefd word op een meisje weet je het zeker. dus ik zou me geen zorgen maken ofzo. ^^ just relax


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat gebeurt ieder meisje wel eens, dat is niets om je voor te schamen of om over je geaardheid te gaan twijfelen ^^


    I agree. Je merkt het anders vanzelf wel, ga niets forceren.


    Your make-up is terrible

    Als het aan Freud had gelegen, is de kans groot dat je dat indd bent :'D Maar zijn theorie over dromen is gelukkig niet wetenschappelijk bewezen en wordt tegenwoordig zelf zo goed als genegeerd dus ...
    Ik heb ook nog geen van de twee gemuild en ik denk niet dat je je er zorgen om moet maken. Je bent nog jong, die tijd komt wel. Je ziet wel welke richting je uit zal gaan? Er is helemaal niks mis met lesbisch zijn.

    Countenance schreef:
    Als je iets droomt hoeft het niet waar te zijn, en ik vind ook zo veel meisjes knap oid. Ik denk niet dat je meteen lesbisch bent, misschien even afwachten? :3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, heb ik ook eens gedroomd. Nou, ik weet 100% zeker dat ik hetero ben, ten teleurstelling voor de mensen die de theorie aanhangen dat iedereen deels bi is :'].
    So yeah, nothing to worry about. En ook al zou je lesbisch zijn en daar achter komen, nog steeds no problem.


    No growth of the heart is ever a waste

    Had ik ook onlangs eens - dat was zo van: dude? Wtf?
    Puberen :Y) altijd leuk -.-"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Countenance schreef:
    Als je iets droomt hoeft het niet waar te zijn, en ik vind ook zo veel meisjes knap oid. Ik denk niet dat je meteen lesbisch bent, misschien even afwachten? :3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb ook zo'n raar gevoel als een meisje me aanraakt, maar dat heb ik eigenlijk bij iedereen, zelfs bij kleine kinderen. xd maar het hoeft niet per se te betekenen dat je lesbisch bent, je kan ook gewoon bi zijn. (:


    Save me from myself.

    Ach man, je zit in de pubertijd. Dan mogen dat soort dingen, niet? En natuurlijk hoef je niet gelijk lesbisch te zijn als je zoiets droomt, en wat dan nog, wat maakt het uit als je het wel zou zijn geweest? Plak er niet te snel een etiketje op, je bent wie je bent, en je veranderd echt niet als je plots lesbisch of bi of hetero of wat dan ook zou zijn. (:

    aberforth schreef:
    Ik heb ook zo'n raar gevoel als een meisje me aanraakt, maar dat heb ik eigenlijk bij iedereen, zelfs bij kleine kinderen. xd maar het hoeft niet per se te betekenen dat je lesbisch bent, je kan ook gewoon bi zijn. (:


    Oke nee dat rare gevoel heb ik alleen bij jongens of meisjes die ik leuk vind of erg graag mag!
    maar dan vind ik het soms moeilijk om de gevoelens uit elkaar te halen:$


    None