• Ik heb nog nooit een trailer gekeken van de stories hier op Quizlet en dat hoef ik ook niet eigenlijk. Waarom zou je een trailer maken van een verhaal, boeken hebben toch ook geen trailers? Maar ach, als mensen het leuk vinden moeten ze het maken, maar ik kijk er niet naar, voor mij heeft het geen enkele toevoeging. Ik zal er ook nooit eentje zelf maken.
    Wat hebben jullie nog nooit gedaan op Quizlet?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 17:56 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind het ook raar, haha.
    En uh, volgens mij heb ik alles wel gedaan.. denk ik..

    Een eigen quiz gemaakt, hahah.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als die mensen een trailer willen maken, dan maken ze een trailer. Ik vind dat de trailers altijd wel heel mooi gemaakt zijn ;)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb er toch al een paar gezien gezien hoor.

    Ik vraag me trouwens af waarom je dit topic maakt want zo'n meerwaarde heeft het ook niet echt. :|


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb nog niemand geblokkerd,gemeld en ik heb nog nooit een Tokio Hotel verhaal gelezen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind het wel een leuk idee, een trailer. Kom je alvast een beetje in de stemming.
    Tenzij de trailers slecht zijn, dan hoef ik ze niet te zien.
    Maar ik maak dus niet gebruik van vragenlijsten, beta aanvragen en de top stories.

    De top, vragenlijsten en back-ups.
    ik sla toch alles op mn computer op. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De meeste trailers zijn best wel mooi gedaan hoor. En dan probeer ik het zelf, en dan zuigt hij hard :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Top, vragenlijst, goldmember, trailers, iemand geblokkeerd, TH gelezen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb nog nooit vragenlijsten ingevuld, iemand geblokt, gedicht geschreven, blog gemaakt, een beta-reader aangevraagd en vast nog wel meer. C:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Haha, ik vind het ook nergens op slaan. Net als story's die nog niet eens begonnen zijn al in de top stories staan, slaat totaal nergens op. Uhm ik heb eigenlijk geen idee wat ik nog nooit heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:13 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb nog nooit iemand van Q ontmoet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    - Nog nooit een verhaal in topstories gekregen.
    - Nog nooit uberhaupt een trailer gemaakt.
    - Nog nooit iemand geblokkeerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    - Nog nooit iemand geblokkeerd.
    - Nog nooit een quiz gemaakt.
    - Nog nooit iemand ontmoet van Q.
    - Nog nooit een heel verhaal geschreven.
    - Nog nooit een trailer gemaakt.
    - Nog nooit een vragenlijst (van iemands profiel) in gevuld.
    - Nog nooit een andere fanfiction dan Tokio Hotel gelezen (alhoewel ik er daar ook maar een van gelezen heb).
    - Nog nooit een back-up gemaakt.
    Nu ik het zo bekijk is dat best veel(:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:32 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rembrandt schreef:
    Ik heb nog niemand geblokkerd,gemeld en ik heb nog nooit een Tokio Hotel verhaal gelezen.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all