• Stel je voor, je wordt morgenvroeg wakker en bent veranderd van geslacht. Wat zou er -buiten het feit dat je geslachtsorgaan niet meer hetzelfde is- veranderen? En waarmee zou je het moeilijk hebben?

    /Een vraag gesteld in de zedenleerles, waarbij ik nieuwsgierig wordt naar jullie reacties.

    Wat is zedenleerles?

    Ik zou staand plassen,sowieso, met jongens praten, kijken hoe ze zijn als er geen meisjes in de buurt zijn. Oh en met een vriend van mij judoën, hij doet altijd minder zijn best omdat ik een meisje ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cup schreef:
    Ik zou homo zijn en geen kleren hebben om aan te doen :/


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Als ik een vrouw zou worden....

    Ik zou wakker worden en mijn computer aanzetten, dan ga ik naar beneden en zet ik koffie voor mezelf en dan ga ik naar de wc en realiseer ik dat ik niet meer een man/jongen ben en meld ik me ziek van school en ga ik nieuwe kleding kopen.
    Zodra ik weer op school zou komen zou mijn dagelijkse leven zoals die nu is nog gewoon verder gaan.

    Oh ja, als ik dan achter mijn computer zou zitten nadat ik van de wc kom, zou ik eerst naar Steam gaan om tegen mijn vrienden te zeggen:
    ''Wut, ik ben geen man meer.''

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 19:09 ]

    Stel je voor dat je als man dan een vrouw wordt en ineens ongesteld wordt :'D Ik schrok me al dood bij mijn eerste keer, maar als je eerst een jongen was, lijkt me dat toch wel iets erger, haha.
    Ik zou eerst mijn vrienden eens opzoeken om het te vertellen. Oh wacht, daarvoor natuurlijk kleren kopen. Of die van mijn broer lenen, maar die is een kop groter :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Volgens mij word ik dan gewoon homo.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou de grootste player zijn die de aarde ooit heeft meegemaakt. Ik zou mezelf The New Casanova noemen, and I'll be hot. :'DD

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:49 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nightlock schreef:
    Wat mij betreft vrij weinig. Ik ga toch al voornamelijk met jongens om, dus tja. Misschien dat ik dan wel mijn kledingkast iets moet veranderen, maar daar zit ik niet mee. :3 Alleen hoe ik dat aan mijn vriend ga vertellen, weet ik nog niet.. Dan maar hopen dat hij bi is..


    this, exactly.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.