• Stel je voor, je wordt morgenvroeg wakker en bent veranderd van geslacht. Wat zou er -buiten het feit dat je geslachtsorgaan niet meer hetzelfde is- veranderen? En waarmee zou je het moeilijk hebben?

    /Een vraag gesteld in de zedenleerles, waarbij ik nieuwsgierig wordt naar jullie reacties.

    ik zou eerst schrikken en nieuwe kleren nodig hebben en telkens de verkeerde WC inwandelen....:X

    Het eerste wat ik ga doen is tegen een paal pissen en het eerste het beste wijf neuken.Nee grapje.

    Ik ben een meisje en ik voel me 100000000000 porocent meisje dus ik zou er moiete mee hebben ja.

    Nightlock schreef:
    Wat mij betreft vrij weinig. Ik ga toch al voornamelijk met jongens om, dus tja. Misschien dat ik dan wel mijn kledingkast iets moet veranderen, maar daar zit ik niet mee. :3 Alleen hoe ik dat aan mijn vriend ga vertellen, weet ik nog niet.. Dan maar hopen dat hij bi is..


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wimbledon schreef:
    Het eerste wat ik dan ga doen is staand plassen! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Wimbledon schreef:
    Het eerste wat ik dan ga doen is staand plassen! *O*


    + hele harde boeren gaan laten :W

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:00 ]


    26 - 02 - '16

    Templesmith schreef:
    Ik zou een operatie ondergaan om weer een meisje te worden. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cup schreef:
    Ik zou homo zijn en geen kleren hebben om aan te doen :/


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zazu schreef:
    Ik zou precíés weten hoe ik alle meisjes om mijn vinger wind, door mijn meisjesbrein. Eigenlijk, als je die theorie aanhoudt, is het leven van een jongen pas chill als je een meisje bent geweest (:

    dit is zo waar, maar ik zou homo zijn.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik weet niet wat ik zou doen. Heel hard gillen, misschien? ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zazu schreef:
    Ik zou precíés weten hoe ik alle meisjes om mijn vinger wind, door mijn meisjesbrein. Eigenlijk, als je die theorie aanhoudt, is het leven van een jongen pas chill als je een meisje bent geweest (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    100 jaar in m'n broek blijven staren en m'n mannelijk geslacht bestuderen.

    Ik denk flauwvallen en dan proberen mijn leven voort zetten als man zijnde:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Me proberen af te trekken. En borstharen tellen, fuckyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zou ik volop van het feit genieten dat ik overal mijn shirt kan uit trekken :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nightlock schreef:
    Wat mij betreft vrij weinig. Ik ga toch al voornamelijk met jongens om, dus tja. Misschien dat ik dan wel mijn kledingkast iets moet veranderen, maar daar zit ik niet mee. :3 Alleen hoe ik dat aan mijn vriend ga vertellen, weet ik nog niet.. Dan maar hopen dat hij bi is..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Locomotor schreef:
    Zou ik volop van het feit genieten dat ik overal mijn shirt kan uit trekken :')

    En dat ik staand kan plassen, fuck yeah!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.