Ligt eraan wat je erg noemt.
Here's the story:
Het begon als een leuke dag enzo maar toen gingen we naar buiten. En mijn vriendjn probeerde me boos te krijen, wat lukte aangezien ik de laatste tijd heel erg driftig en prikkelbaar ben. Dus ik schopte haar(wat nog prettig goed lukte) en toen begon ze beledigende dingen over mij te roepen en mijn beste vriendin ging gewoon lachen en even later keek ik met een boos gezicht en hebben ze het lef om te vragen of ik boos ben. Dus ik draai me om en negeer hun, even later hebben we weer wat lol. Maar bij de trappen(we moesten wat halen) ging mijn vriendin dus zeggen: 'Kom we aan snel rennen en laten Kristen helemaal alleen.' dus zij en mijn beste vriendin gingen rennen, ik achtervolgde hun en bij de deur deed mijn vriendin de deur opslot en mijn beste vriendin had niet eens het lef om daar iets aan te doen. Dus als ik binnen in de klas ben gekomen(ik heb een andere weg genomen) loop ik naar mijn plek(ik zit naast een whitebord) en dan schrijft mijn vriendin met een stift op: 'Sorry, Kristen' en mijn bese vriendin voegt eraan toe: 'PS. Van Romy en Kyra'. Ik zei dus excuses niet aanvaard, want mensen moeten eens weten dat ze me dit niet kunnen flikken(me eerst fucked op maken en dan durven om te vragen of het ze vergeven is). Dus ik zeg nee. En dan vraagt mijn bff: 'Waarom?' en dan zeg ik boos: 'Dat hoor je te weten.'
En dan zegt mijn vriendin: 'Ik probeer Kristen al jaren zo boos te krijgen en nu lukt het.' en mijn bff zegt doodleuk: 'Dat probeerde ik ook.' en dus zei ik nors: 'Dus je probeerde me boos te maken, want een lekkere leuke vriendin ben jij.' en toen liep ik boos weg en negeerde haar pogingen tot vergeving. En waarschijnlijk noemde iemand die bij de ruzie stond me een bitch.
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.