• Ik werk net bij een supermarkt en daar heb ik een hele leuke collega. Hij is een jaar ouder en ik denk wel mijn type. Maar ik weet mijn god niet hoe ik dat duidelijk maak.
    Ik wil ook niet dat de hele supermarkt het gelijk weet.
    Ik had het er laatst met een vriendin over en ik zei van, ja eigenlijk zou ik moeten beginnen met het vragen van zijn nummer.
    En dan zegt mijn vriendin van: Ja dan vraag je gewoon zijn nummer, met als smoes dat je hem kunt smsen als je wilt ruilen van dienst.

    Maar dat is een beetje raar om te zeggen waar het hele team bij staat...
    Ik heb ook geen moment met hem alleen, behalve soms in de winkel, tijdens het werken, maar dan mogen we geen mobiel bij ons hebben. En verder na het werken staan we met zn alle buiten en gaan we weg en hij moet een andere kant uit dan ik en we lopen in een optocht de straat op, dus ik kan hem ook niet vragen of hij even heeft, want dat staat raar bij mijn collega's, want bij onze supermarkt is het net een roddelhok.

    Please, hebben jullie tips?

    Ik heb hem btw al toegevoegd op facebook en twitter, maar daar zit hij bijna nooit op.


    Everything Is Impossible

    Ik hem gewoon eens apart nemen en het dan overleggen?


    26 - 02 - '16

    Dus gewoon vragen of hij even tijd heeft en dan vragen om zijn nummer?


    Everything Is Impossible

    Voorstellen met alle collega's iets te gaan drinken, en dan met hem beginnen praten (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Aan iedereen het nummer vragen met als smoes om te kunnen ruilen, dan krijg je dat van hem ook wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Aan iedereen het nummer vragen met als smoes om te kunnen ruilen, dan krijg je dat van hem ook wel.


    dit is wel een goede


    Ligt and Darkness are both very different..

    Vraag zijn nummer via via!
    Ben best jaloers op jou, ik had een hele leuke collega, maar hij is vandaag ontslagen ):


    I was an angel living in the garden of evil

    Begin spontaan tegen hem te praten als je even in dezelfde gang werkt of je hem passeert in de gang. Mannen houden wel van spontaniteit bij meisjes. Verzamel dus al je moed bijeen maar val niet met de deur in huis om zijn nummer te vragen. Dat kan misschien nogal opdringerig overkomen.
    Als je het echt niet durft, stuur op Facebook dan een privé berichtje. Al is dat wel minder persoonlijk en geeft het misschien een minder leuke indruk op hem.
    Dus, ga er gewoon voor. Er komen moeilijkere momenten in het leven die je hoe dan ook niet kan vermijden en waar je gewoon recht door moet. Dus doe het met dit ook maar en succes. Zie dan maar wat ervan komt. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bovendien; een nee heb je, een ja kan je krijgen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bedankt voor jullie advies. Ik ga denk ik voor de manier van Intelligence. Ik hoop zoo dat hij mij ook leuk vind :$


    Everything Is Impossible

    Taize schreef:
    Aan iedereen het nummer vragen met als smoes om te kunnen ruilen, dan krijg je dat van hem ook wel.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    als je samen met hem aan het werk bent vraag dan gewoon zo van
    he mag ik miscin je nr dan kan ik je bellen enzo als ik bijvoorbeeld van dienst wil ruilen.

    en zeg dan dat ie eum maar in de pauze ana je moet geven.


    btw waar werk ijj want ik heb bij de jumbo gewerkt en daar hadden we gewoon schijt aan dat hele geen mob op de werkvloer

    Ik zou gewoon eerst met hem beginnen te praten, en na een paar gesprekken zijn nummer vragen. De manier van Intelligensie zou ik niet doen, sorry. Maar je kunt hem wel gewoon een vriendenverzoek sturen.


    <3

    "Hé lekker ding, zin in een date?" (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga moed verzamelen om het hem gewoon te vragen en maybe ook te vragen of hij zin heeft in een date. Om precies te zijn gaat dat nog 38943437249317944 dagen duren tot ik die moed gevonden heb :)


    Everything Is Impossible