• Zoals de titel al zegt ga ik morgen ontbijten met mijn professor van Organische Chemie. Er komt een nieuwe cataloog uit van een boek en die geven een ontbijt om die te promoten en onze prof heeft ons persoonlijk uitgenodigd voor dat ontbijt. Dus morgen ga ik lekker vroeg (8u dus) opstaan om gratis te gaan ontbijten. Ik vind dat echt geniaal.
    Jullie al zoiets Prof/leerkrachtachtigs meegemaakt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sid schreef:
    (...)

    + Wij krijgen elk jaar een mandarijntje en een chocolademannejte op 6/12 van onze titularis, telt dat ook? ;P
    Ja wij ook en we hebben op het eind van het jaar (toen ik in het 6e zat) eens cava zitten drinken in de les en hebben we eens ijsjes gegeten. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ooit met mijn leerkracht in het middelbaar op de trampoline gesprongen en daarna pannenkoeken gegeten. En ik heb heel de terugrit van Parijs tot bij ons langs een leerkracht gezeten en toen heb ik de helft van de rit mijn benen op die haar schoot gelegd en toen heb ik met die heel de zak Chokotoffs opgegeten. Dat was echt mijn favoriete leerkracht die ik eigenlijk niet als leerkracht zag. (cat)
    Oh en met een prof vorig jaar heb ik ooit in haar iTunes liedjes liggen selecteren en een lijstje gemaakt van liedjes die zij moest luisteren. Dat was ook gezellig.

    Unhearted schreef:
    Ik heb ooit met mijn leerkracht in het middelbaar op de trampoline gesprongen en daarna pannenkoeken gegeten. En ik heb heel de terugrit van Parijs tot bij ons langs een leerkracht gezeten en toen heb ik de helft van de rit mijn benen op die haar schoot gelegd en toen heb ik met die heel de zak Chokotoffs opgegeten. Dat was echt mijn favoriete leerkracht die ik eigenlijk niet als leerkracht zag. (cat)
    Oh en met een prof vorig jaar heb ik ooit in haar iTunes liedjes liggen selecteren en een lijstje gemaakt van liedjes die zij moest luisteren. Dat was ook gezellig.
    Haha wat fijn. Oh leuk toch hoe tevreden dat hij was toen er een paar van onze klas kwamen opdagen. Toch een vriendelijke man en hoh iezje het waren lekkere boterkoeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een keer in groep 8


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dalijk wordt die wild hahahaha


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Templesmith schreef:
    Ik mijd mijn leraren. :Y)