• Hoe mijn klas praat tegen docenten.
    Echt niet normaal gewoon, ik schrik er gewoon van. Ik ben sinds dit jaar nieuw op mijn school en ik wist dus helemaal niet hoe docenten hier zouden zijn en zo, maar hoe er tegen gepraat - meer gegilt - word tegen ze O_o

    We zaten laatst bij Maatschappijleer toen een jongen vroeg of hij op de gang mocht gaan zitten omdat hij zich daar beter kan concentreren. Dat mocht van de docent, helemaal niks aan de hand. Dus wil die jongen naar buiten lopen met zijn tas en de docent vraagt of hij die in het lokaal wil laten. Dus flipt die gast hem helemaal en wil hem hoe dan ook mee naar buiten nemen. Dus zei de docent dat als hij hem mee wil nemen dat hij dan gelijk een gele kaart kon gaan halen ( die moeten we halen als we buiten worden gezet ) Dus slaat die gast compleet door en gaat met een hoop stampij het lokaal uit met de woorden " Ik ben tenminste geen kanker lijer"

    Ook gillen ze overal over heen en geven docenten niet eens een kans om iets uit te leggen en laatst gingen ze zo ver dat bij CKV de volgende les de halve klas niet meer welkom is.

    En dat zijn nog een paar van de minste dingen. Het is overal over "kanker dit, kanker dat.." ook door leerlingen wiens ouders kanker hebben gehad.

    Nu wil ik niet zeggen dat ik zo heilig ben en een geweldige leerlinge ben, ook ik praat wel eens door de docent heen. Maar hey, ik gil niet, dan fluister ik tenminste nog -__-


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ja idd, bij ons ook. Als een van die populaire mensjes uit onze klas aan iets geen tijd heeft besteedt en dan een terechte 1 heeft is het meteen: "Wat een kanker mongool". :l


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    Ja idd, bij ons ook. Als een van die populaire mensjes uit onze klas aan iets geen tijd heeft besteedt en dan een terechte 1 heeft is het meteen: "Wat een kanker mongool". :l


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dit jaar valt het bij mij eigenlijk heel erg mee, zeker niet veel gekanker enzo. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat vind ik zo onrespectvol.


    Food.

    Vandaag had ik ook zo'n geval. Mensen in mijn klas helemaal kinderachtig doen tegen mijn docent omdat hij 'te streng was' omdat hij aan iemand vroeg of zij haar hand voor haar mond wou doen bij het gapen en omdat hij een meisje eruit stuurde omdat ze al 3x gewaarschuwd was voor praten, kouwgom en mobiel in de les. Ja, dan kan je het wel verwachten vind ik?


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Ik haat het als mensen met kanker schelden, daar kan ik zo kwaad om worden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hoezo die jongen mocht in de gang gaan zitten? xd Best vreemd. En doen ze zo bij elke leerkracht?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pariah schreef:
    Ik haat het als mensen met kanker schelden, daar kan ik zo kwaad om worden.


    26 - 02 - '16

    Tempesta schreef:
    Hoezo die jongen mocht in de gang gaan zitten? xd Best vreemd. En doen ze zo bij elke leerkracht?


    Die jongen is al een probleem leerling en als hij zich beter op de gang kan concentreren... Ja.. En ze zijn bij vrijwel alle docenten zo. Er is maar één docente op school waar ze stil bij zijn. Maar het is dan ook net een militaire opleiding in haar lessen :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat was bij mij ook heel erg op de middelbare school, echt niet normaal. Soms ging het zelfs zó ver dat sommige met propjes en alles gingen gooien naar de docenten! D:
    Echt fucking onrespectvol én annoying.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O.o
    Gelukkig gebeurt dat in mijn klas niet zeg, ik zou helemaal knettergek worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bij ons ook.

    En ik ben de nerd omdat ik nog nooit een onvoldoende heb gehaald.

    Vorige week was de raport uitdeel dag.

    Iedereen aan het janken omdat ze alleen maar 1 en 3 en 4 enzo hadden.

    En ik was lekker blij met mijn achten.

    En ik was weer de nerd en onze lieffe mentor was weer een KK mongool en een KK aap omdat hij afrikaans is.

    Eonian schreef:
    Dat was bij mij ook heel erg op de middelbare school, echt niet normaal. Soms ging het zelfs zó ver dat sommige met propjes en alles gingen gooien naar de docenten! D:
    Echt fucking onrespectvol én annoying.


    Your make-up is terrible

    In mijn klas zijn ze zo tegen iedereen. Inclusief mij. Ik spreek leraren aan met "meneer"/"mevrouw" en "u" en ik probeer een beetje netjes te zijn. Ik kan mijn mening bést verkondigen zonder te schelden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    het is superlaf om met kanker te gaan schelden, en helemaal naar leraren.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing