• van topics omhoog schoppen die al maanden inactief staan? En die vaak ook totaal niet meer van belang zijn?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Seriously?


    Ik ben bloedserieus. Maar ik merkte het alleen op, val me niet gelijk aan met 'oh wat zijn we weer slim.'


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ik ben bloedserieus. Maar ik merkte het alleen op, val me niet gelijk aan met 'oh wat zijn we weer slim.'



    Als je dat al een aanval noemt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Als je dat al een aanval noemt.





    Yep.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Guys, for real, stop it :'D


    Life is hard and then we die

    NOURRY schreef:
    (...)



    Yep.


    Frustrated?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)


    Frustrated?




    Maybe.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)



    Maybe.


    So sorry.



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    So sorry.




    Me too.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Assassin schreef:
    Geen, maar nieuwe (en vaak ook niet-nieuwe) users vinden het soms heel nuttig blijkbaar, vooral om het te doen met een quote.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Assassin schreef:
    Geen, maar nieuwe (en vaak ook niet-nieuwe) users vinden het soms heel nuttig blijkbaar, vooral om het te doen met een quote.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als Annick zegt dat jullie moeten stoppen (met die plaatjes in plaats van met waar het topic over gaat), dan moeten jullie dat ook doen.

    Krullie schreef:
    Als Annick zegt dat jullie moeten stoppen (met die plaatjes in plaats van met waar het topic over gaat), dan moeten jullie dat ook doen.


    En als we (of ik) dat niet doe(n)? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.