• Voor mijn opleiding, heb ik een Macbook. We hadden geen geld voor een nieuwe dus gebruikte ik de Mac die we een tijdje geleden hadden gekocht. De reden dat we geen geld hadden was gewoon omdat mijn pap een jaar geleden kanker heeft gehad, waardoor we geen inkomsten hadden want hij heeft zijn eigen bedrijf. Maar goed, nu was het beeldscherm kapot. Dus wij naar Microfix gebracht .. hoppa nieuw beeldscherm, even 400 euro ophoesten. Nu weten mijn ouders dat ik hem nodig heb, dus dat hebben ze maar gedaan. Las ik net op de status dat toen ze de topcoat ofzo eraf aan het halen waren, er een kabel kapot gegaan was. Kortom; nog meer kosten en nog meer tijd dat ik op school niets te doen heb, want onder Macbook kan ik niets doen.
          Echt frustrerend dit .. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Ik ken dat gevoel ook, alleen heb ik gelukkig geen Macbook nodig voor mijn opleiding. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tss, zij hebben die kabel kapot gemaakt, dan kunnen zij dat mooi ophoesten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Tss, zij hebben die kabel kapot gemaakt, dan kunnen zij dat mooi ophoesten.


    Ja, ik zou dat zo gaan draaien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Templesmith schreef:
    Tss, zij hebben die kabel kapot gemaakt, dan kunnen zij dat mooi ophoesten.


    Dat &
    en waarom een Macbook? Die dingen zijn toch verschrikkelijk duur? Niet negatief bedoeld hoor.


    26 - 02 - '16

    Hun hebben die kabel kapot gemaakt, dan is het ook toch logisch dat hun dat zelf moeten gaan betalen?


    -

    Troll schreef:
    (...)

    Dat &
    en waarom een Macbook? Die dingen zijn toch verschrikkelijk duur? Niet negatief bedoeld hoor.


    Omdat een mac awesome is. (bloos)
    En uiteraard veel beter dan windows. (joehoe)

    Oh, en Genius. "Hun hebben.." en "dat hun dat" dat is geen ABN. (bloos)

    En nog beterschap met je vader!!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Troll schreef:
    (...)

    Dat &
    en waarom een Macbook? Die dingen zijn toch verschrikkelijk duur? Niet negatief bedoeld hoor.


    Die dingen zijn ook verschrikkelijk duur. Maar ik doe een grafische opleiding, dus in dat wereldje werken ze alleen maar met Macs.


    To infinity and beyond •