Hale schreef:
Kerstmis is voor christenen Dus ook voor mij het vieren van de geboorte van jezus. Maar het is ook een familiefeest. Een feest waar je samen moet zijn met geliefden en veel mensen zijn dat vergeten.
Hij heeft het over de ware boodschap, dan moet hij ook de ware boodschap gebruiken.
Ik vind het best dat voor Christenen het de geboorte van Jezus is, al snap ik niet waarom ze dat niet lekker in de zomer vieren, wanneer hij geboren is, en mijn feestdagen met rust laten. Maar niet iedereen is Christenen, dus je kan niet zeggen dat iedereen zo nodig Kerst op die manier moet vieren, wat niet eens de ware manier is.
Laat mij lekker mijn feestdagen van mijn geloof vieren, zonder dat iemand mij zijn geloof op dringt.
Kerst is misschien voor jou een familie feest, maar voor mij niet. En voor vele niet. Voor mij is het een verplichting.
En als het over de ware boodschap van kerst gaat, dan klopt dat hele familie feest niet meer.
Nee, dit lied slaat gewoon nergens op.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall