• En nu even niet kijken na de muziekstijl.

    Maar na wat hij rapt.

    Ik vind niet dat hij echt gelijk heeft over wat hij rapt over de sint. Maar ik kan hem wel begrijpen. Wat hij rapt over kerstmis daar heeft hij helemaal gelijk in. Mensen zijn de visie vergeten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hale schreef:
    (...)

    Wat vind jij een goed nummer van hem dan?

    Uit het oog. :Y)


    Let it come and let it be

    Uit het oog blijft idd het beste,


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Countenance schreef:
    (...)
    Uit het oog. :Y)

    Agree

    Frigga schreef:
    Dat van Sinterklaas is gewoon overdreven, zwarte pieten zijn zwart van de roet, niet hun huidskleur. Je kan ze niet met slaven vergelijken.
    En kom op het is een kinderfeest.
    Bij kerst heeft hij helemaal geen gelijk in want kerst is eigenlijk niet een Christelijk feest, maar een Heidens. Jezus is in de zomer geboren, niet in de winter.
    Het is het feest van het licht, vandaar die kerstboom. Als er één ding Kerstmis is is het wel de kerstboom.
    Over dat christelijke, Here Jezus, houd ik me mond maar, anders krijg ik beledig ik je dadelijk nog.

    Als je zo'n geweldig lied wilt maken met een betekenis, moet je wel alles goed hebben.


    Dit dus! Dit is weer gewoon zo'n zielig figuur die een leuk feest om zeep wil helpen. Sinterklaas was zelf een TURK die woonde in TURKIJE. Vandaar ook de BISCHOP VAN MIRA (dus een katholiek).

    Als je niet weet waar het over gaat, klaag er dan ook niet over..

    Waar mensen tegenwoordig drama's over maken. Het is van vroeger, een traditie. Geen racisme of iets. Denk je nou echt, dat kinderen door hebben dat dit vroeger slaven waren? NEE. Dus wtf maakt het uit. Laat die kinderen er lekker van genieten en maak er niet zo'n probleem van. Ik kan hier echt boos om worden. Omdat mensen problemen maken over problemen die er niet eens zijn. BAH.

    EMMAH schreef:
    Waar mensen tegenwoordig drama's over maken. Het is van vroeger, een traditie. Geen racisme of iets. Denk je nou echt, dat kinderen door hebben dat dit vroeger slaven waren? NEE. Dus wtf maakt het uit. Laat die kinderen er lekker van genieten en maak er niet zo'n probleem van. Ik kan hier echt boos om worden. Omdat mensen problemen maken over problemen die er niet eens zijn. BAH.

    Lees alsjeblieft die laatste zin nog eens tegen want die spreekt zichzelf zo verschrikkelijk tegen :"D


    Let it come and let it be

    Hale schreef:
    (...)

    Nino is geen debiel.

    Hij heeft meer meegemaakt dan jij in je hele pink.

    Oh c'mon! Omdat die gozer een rapper is heeft hij ineens meer meegemaakt in zijn hele leven dan ik. Misschien heb ik wel veel meegemaakt. Is ook, zo, maar daar mag jij je neusje buiten houden. Ik geef als argument aan dat ik hem een debiel vindt omdat hij niet weet waar hij over rapt. Klaar. Hale, je kent mij niet, dus ga een eind fietsen. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    Die gast moet zijn huiswerk doen voordat hij achterlijke facts gaat staten over December en weet ik veel wat. Dat hij depressief wordt omdat zijn vriendjes hem de rug toekeren is zeer leuk voor hem, maar hij is gewoon een hele feestmaand zwart aan het maken. Zoals Northganger zegt is Kerstmis Heidens. Voor de rest zal ik niks zeggen. Alleen dat die gast een ongelooflijke debiel is. (bloos)


    comfort in c h a o s

    Frigga schreef:
    Dat van Sinterklaas is gewoon overdreven, zwarte pieten zijn zwart van de roet, niet hun huidskleur. Je kan ze niet met slaven vergelijken.
    En kom op het is een kinderfeest.
    Bij kerst heeft hij helemaal geen gelijk in want kerst is eigenlijk niet een Christelijk feest, maar een Heidens. Jezus is in de zomer geboren, niet in de winter.
    Het is het feest van het licht, vandaar die kerstboom. Als er één ding Kerstmis is is het wel de kerstboom.
    Over dat christelijke, Here Jezus, houd ik me mond maar, anders krijg ik beledig ik je dadelijk nog.

    Als je zo'n geweldig lied wilt maken met een betekenis, moet je wel alles goed hebben.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Epitaph schreef:
    Die gast moet zijn huiswerk doen voordat hij achterlijke facts gaat staten over December en weet ik veel wat. Dat hij depressief wordt omdat zijn vriendjes hem de rug toekeren is zeer leuk voor hem, maar hij is gewoon een hele feestmaand zwart aan het maken. Zoals Northganger zegt is Kerstmis Heidens. Voor de rest zal ik niks zeggen. Alleen dat die gast een ongelooflijke debiel is. (bloos)


    Ex astris, sciencia

    Hale schreef:
    Kerstmis is voor christenen Dus ook voor mij het vieren van de geboorte van jezus. Maar het is ook een familiefeest. Een feest waar je samen moet zijn met geliefden en veel mensen zijn dat vergeten.

    Hij heeft het over de ware boodschap, dan moet hij ook de ware boodschap gebruiken.
    Ik vind het best dat voor Christenen het de geboorte van Jezus is, al snap ik niet waarom ze dat niet lekker in de zomer vieren, wanneer hij geboren is, en mijn feestdagen met rust laten. Maar niet iedereen is Christenen, dus je kan niet zeggen dat iedereen zo nodig Kerst op die manier moet vieren, wat niet eens de ware manier is.
    Laat mij lekker mijn feestdagen van mijn geloof vieren, zonder dat iemand mij zijn geloof op dringt.
    Kerst is misschien voor jou een familie feest, maar voor mij niet. En voor vele niet. Voor mij is het een verplichting.
    En als het over de ware boodschap van kerst gaat, dan klopt dat hele familie feest niet meer.

    Nee, dit lied slaat gewoon nergens op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben het 100% met Nino eens

    Daarnaast waren de zwarte pieten Spanjaarden. En die werden al gelabeld als zwarte piet. Moet je nagaan
    Stom racistisch feest.


    Here & Now

    Frigga schreef:
    (...)
    Hij heeft het over de ware boodschap, dan moet hij ook de ware boodschap gebruiken.
    Ik vind het best dat voor Christenen het de geboorte van Jezus is, al snap ik niet waarom ze dat niet lekker in de zomer vieren, wanneer hij geboren is, en mijn feestdagen met rust laten. Maar niet iedereen is Christenen, dus je kan niet zeggen dat iedereen zo nodig Kerst op die manier moet vieren, wat niet eens de ware manier is.
    Laat mij lekker mijn feestdagen van mijn geloof vieren, zonder dat iemand mij zijn geloof op dringt.
    Kerst is misschien voor jou een familie feest, maar voor mij niet. En voor vele niet. Voor mij is het een verplichting.
    En als het over de ware boodschap van kerst gaat, dan klopt dat hele familie feest niet meer.

    Nee, dit lied slaat gewoon nergens op.



    Omdat hij lieve schat op 25 december geboren is.

    Waar slaat dat op. Sinterklaas is een feest wat voor name voor kleine kinderen echt de top is, en dan gaat hij er helemaal moeilijk over doen. Come on.. Alsof de zwarte pieten echt slaven zijn hier, lol. Die doen het harstikke voor hun plezier of whatever, misschien moet hij ook eens zwarte piet spelen, weet je niet hoe leuk het is om allemaal kleine kinderen blij te maken. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    EMMAH schreef:
    Waar mensen tegenwoordig drama's over maken. Het is van vroeger, een traditie. Geen racisme of iets. Denk je nou echt, dat kinderen door hebben dat dit vroeger slaven waren? NEE. Dus wtf maakt het uit. Laat die kinderen er lekker van genieten en maak er niet zo'n probleem van. Ik kan hier echt boos om worden. Omdat mensen problemen maken over problemen die er niet eens zijn. BAH.