• En nu even niet kijken na de muziekstijl.

    Maar na wat hij rapt.

    Ik vind niet dat hij echt gelijk heeft over wat hij rapt over de sint. Maar ik kan hem wel begrijpen. Wat hij rapt over kerstmis daar heeft hij helemaal gelijk in. Mensen zijn de visie vergeten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Frigga schreef:
    Dat van Sinterklaas is gewoon overdreven, zwarte pieten zijn zwart van de roet, niet hun huidskleur. Je kan ze niet met slaven vergelijken.
    En kom op het is een kinderfeest.
    Bij kerst heeft hij helemaal geen gelijk in want kerst is eigenlijk niet een Christelijk feest, maar een Heidens. Jezus is in de zomer geboren, niet in de winter.
    Het is het feest van het licht, vandaar die kerstboom. Als er één ding Kerstmis is is het wel de kerstboom.
    Over dat christelijke, Here Jezus, houd ik me mond maar, anders krijg ik beledig ik je dadelijk nog.

    Als je zo'n geweldig lied wilt maken met een betekenis, moet je wel alles goed hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Frigga schreef:
    Dat van Sinterklaas is gewoon overdreven, zwarte pieten zijn zwart van de roet, niet hun huidskleur. Je kan ze niet met slaven vergelijken.
    En kom op het is een kinderfeest.
    Bij kerst heeft hij helemaal geen gelijk in want kerst is eigenlijk niet een Christelijk feest, maar een Heidens. Jezus is in de zomer geboren, niet in de winter.
    Het is het feest van het licht, vandaar die kerstboom. Als er één ding Kerstmis is is het wel de kerstboom.
    Over dat christelijke, Here Jezus, houd ik me mond maar, anders krijg ik beledig ik je dadelijk nog.

    Als je zo'n geweldig lied wilt maken met een betekenis, moet je wel alles goed hebben.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kerstmis is voor christenen Dus ook voor mij het vieren van de geboorte van jezus. Maar het is ook een familiefeest. Een feest waar je samen moet zijn met geliefden en veel mensen zijn dat vergeten.

    Epitaph schreef:
    Die gast moet zijn huiswerk doen voordat hij achterlijke facts gaat staten over December en weet ik veel wat. Dat hij depressief wordt omdat zijn vriendjes hem de rug toekeren is zeer leuk voor hem, maar hij is gewoon een hele feestmaand zwart aan het maken. Zoals Northganger zegt is Kerstmis Heidens. Voor de rest zal ik niks zeggen. Alleen dat die gast een ongelooflijke debiel is. (bloos)


    Nino is geen debiel.

    Hij heeft meer meegemaakt dan jij in je hele pink.

    Hale schreef:
    Kerstmis is voor christenen Dus ook voor mij het vieren van de geboorte van jezus. Maar het is ook een familiefeest. Een feest waar je samen moet zijn met geliefden en veel mensen zijn dat vergeten.


    Helaas is er in mijn familie iets te goed blijven hangen dat het een 'familiefeest' is terwijl we niet eens christelijk zijn (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hale schreef:
    (...)

    Nino is geen debiel.

    Hij heeft meer meegemaakt dan jij in je hele pink.


    Dat weet je niet want je kent haar niet?

    Hale schreef:
    (...)

    Nino is geen debiel.

    Hij heeft meer meegemaakt dan jij in je hele pink.
    Dat is ook niet erg aardig om te zeggen, ze valt jou toch niet aan?

    Anyway, wat zo een beetje iedereen boven me zegt.


    Life is hard and then we die

    Element schreef:
    (...)

    Dat weet je niet want je kent haar niet?



    Zij kent Nino ook niet maar heeft wel haar mening klaar.

    Hale schreef:
    (...)

    Nino is geen debiel.

    Hij heeft meer meegemaakt dan jij in je hele pink.


    & ik vroeg me altijd af waarom mensen zeggen dat jij je snel aangevallen voelt. Nergens voor nodig, joh. --"


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    (...)


    Zij kent Nino ook niet maar heeft wel haar mening klaar.


    Jij vraagt om een mening :'D!

    Mutilant schreef:
    Nuja, niet iedereen is de visie van kerst vergeten hoor. Kerstmis was op zijn eerst een Christelijke gebeurtenis, christenen gaan op kerstnacht naar de mis en eten dan samen, maar als je niet christelijk bent dan ga je niet naar de kerk. Je hebt verschillende visies bij kerst en nou ja, het gaat om het samenzijn en nou ja, kerstkadootjes en lekker eten, dat doe je ook samen toch?

    Stiekem is dat niet waar.
    Oorspronkelijk staat Kerstmis voor de terugkeer van het licht, een feest van de vrijzinnigen :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Hale schreef:
    Kerstmis is voor christenen Dus ook voor mij het vieren van de geboorte van jezus. Maar het is ook een familiefeest. Een feest waar je samen moet zijn met geliefden en veel mensen zijn dat vergeten.
    Ik ben niet gelovig en ik vier kerst kadotjes :'D over het jezus gebeuren boeit me geen ene F**k :'D

    OT:
    Slechte muziek i don't like that guy het is niet racistisch o.o


    Shoganai i ne~

    Hale schreef:
    (...)


    Zij kent Nino ook niet maar heeft wel haar mening klaar.

    Jij kent haar toch ook niet en jij hebt ook een mening klaar. :'D Denk daar maar even over na.

    En zoals de anderen zeggen over Sinterklaas en Kerst. Kerst is inderdaad gebaseerd op een heidens feest, dusja.
    Daarbij zijn er nog genoeg mensen die de betekenis van Kerst niet verloren zijn.Veel mensen die ik ken bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 18:58 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nino vind ik toch best een goede rapper, maar dit is zwaar onder zijn niveau.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Nino vind ik toch best een goede rapper, maar dit is zwaar onder zijn niveau.


    Wat vind jij een goed nummer van hem dan?