• En nu even niet kijken na de muziekstijl.

    Maar na wat hij rapt.

    Ik vind niet dat hij echt gelijk heeft over wat hij rapt over de sint. Maar ik kan hem wel begrijpen. Wat hij rapt over kerstmis daar heeft hij helemaal gelijk in. Mensen zijn de visie vergeten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je zal vast gelijk hebben. (bloos)
    Maar ik heb een kút ochtend en vind dit echt kút muziek. Dus ik geef je gewoon gelijk en luister niet. Deal?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 10:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Not even gonna watch this.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Not even gonna watch this.


    Moets dit nu?

    Ik heb even de vertaling doorgelezen, omdat ik nu naar een ander liedje zit te luisteren. (;
    Over dat Sinterklaas-ding, moet ik zeggen dat ik te weinig ken van zijn leven en wat er is gebeurd om er een 'juiste' mening over te geven, maar over Kerstmis heeft hij echt helemaal gelijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hale schreef:
    (...)

    Moets dit nu?


    ik zeg gewoon wat ik ervan vind. punt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nuja, niet iedereen is de visie van kerst vergeten hoor. Kerstmis was op zijn eerst een Christelijke gebeurtenis, christenen gaan op kerstnacht naar de mis en eten dan samen, maar als je niet christelijk bent dan ga je niet naar de kerk. Je hebt verschillende visies bij kerst en nou ja, het gaat om het samenzijn en nou ja, kerstkadootjes en lekker eten, dat doe je ook samen toch?


    SLOAN.

    Dat van Sinterklaas is gewoon overdreven, zwarte pieten zijn zwart van de roet, niet hun huidskleur. Je kan ze niet met slaven vergelijken.
    En kom op het is een kinderfeest.
    Bij kerst heeft hij helemaal geen gelijk in want kerst is eigenlijk niet een Christelijk feest, maar een Heidens. Jezus is in de zomer geboren, niet in de winter.
    Het is het feest van het licht, vandaar die kerstboom. Als er één ding Kerstmis is is het wel de kerstboom.
    Over dat christelijke, Here Jezus, houd ik me mond maar, anders krijg ik beledig ik je dadelijk nog.

    Als je zo'n geweldig lied wilt maken met een betekenis, moet je wel alles goed hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb even de lyrics opgezocht want met dit humeur en deze hoofdpijn ga ik echt geen muziek luisteren. Anyways, -Ik ga Frigga even quoten- Dat van Sinterklaas is gewoon overdreven, zwarte pieten zijn zwart van de roet, niet hun huidskleur. Je kan ze niet met slaven vergelijken.
    En kom op het is een kinderfeest.
    Bij kerst heeft hij helemaal geen gelijk in want kerst is eigenlijk niet een Christelijk feest, maar een Heidens. Jezus is in de zomer geboren, niet in de winter.
    Het is het feest van het licht, vandaar die kerstboom. Als er één ding Kerstmis is is het wel de kerstboom.
    Over dat christelijke, Here Jezus, houd ik me mond maar, anders beledig ik je dadelijk nog.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Priemgetal schreef:
    Not even gonna watch this.


    Reageer gewoon niet, meid. (; + ik ben het eens met Frigga.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:43 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb iets tegen rap, en ik ga het niet opzetten want dan moet ik mijn eigen muziek even stopzetten. (bloos)

    To be honest, I think he's talking bullshit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die gast moet zijn huiswerk doen voordat hij achterlijke facts gaat staten over December en weet ik veel wat. Dat hij depressief wordt omdat zijn vriendjes hem de rug toekeren is zeer leuk voor hem, maar hij is gewoon een hele feestmaand zwart aan het maken. Zoals Northganger zegt is Kerstmis Heidens. Voor de rest zal ik niks zeggen. Alleen dat die gast een ongelooflijke debiel is. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als ik deze reacties lees faalt het hard :'D


    Shoganai i ne~

    StarSparkle schreef:
    Als ik deze reacties lees faalt het hard :'D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    StarSparkle schreef:
    Als ik deze reacties lees faalt het hard :'D


    Ex astris, sciencia