• Wat een fantastisch mooie ochtend. De zon schijnt door mijn ramen en ik voel me fris en fruitig. Oooh wacht, dat is allemaal niet waar. Ik voel me vreselijk, heb lopen overgeven en mijn buik doet ongelofelijk veel pijn. Heb waarschijnlijk buikgriep, wat heerlijk toch weer.

    Wat een leuke ochtend, hebben jullie ook zo'n fantastische ochtend?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 8:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En nu regenend het ook nog eens, lekker joh!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is eh, kut.

    Nee ik heb echt een top ochtend ;$.
    Ik zit namelijk met iemand te whatsapp'en. En nee ik ben niet blij omdat ik hem leuk vind. Het is gewoon een heel ingewikkeld verhaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah dat is jammer, maar misschien wordt het wel beter.
    Ik zit lekker vroeg op het werk,
    fftjes wat voor mezelf doen en vanavond naar me vriend toe.
    So I´m in a pretty good mood, and I hope it stays that way.

    Awh, word snel beter Mitchell
    En bij mij is het mistig, moet ik zo naar school tot tien voor vier en wil ik mijn bed weer in


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Betschap dan maar(flower)

    Mijn ochtend is gewoon normaal. Ik kijk naar buiten, zie dat ik weer als een sneeuwpop aankom op school, door die mist. Loop met mijn zombiekop naar beneden, bedenk me dat ik echt een dooodsaaie dag ga hebbe. Om 10:20 op school, 4 doodsaaie lessen, 14:10 vrij. Naar de mediatheek, wiskunde maken. Naar huis fietsen, pianoboek bestellen. Eten, en als toppunt van de dag: Aardrijksunde leren*O*

    O-my-gosh, wat heb ik een zin in deze dag(:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 8:50 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Beterschap <3

    Mijn ochtend is zo als elke ochtend: moe en verveeld, en totaal geen zin in school. Maar natuurlijk zit ik alweer op school en verveel ik me omdat ik overal al mee klaar ben.


    Believe in yourself.

    Veel beterschap!

    En ik heb ook een kutochtend. Ben lekker chagrijnig en emotioneel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel veel beterschap Mitchell! (flower)
    Mijn ochtend gaat redelijk, ik schijn vandaag aan een nieuwe levensfase te beginnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oooh, ik zit ook ziek thuis! :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou ik ben vet moe, maar voor de rest is mijn ochtend wel okee. (bloos)


    -

    Nou, ik moet al sinds vier weken naar de dokter (iedere donderdag) en morgen krijg ik een echo. DÁÁR heb ik zin in! Je hebt gelijk, rise and shine... NO. No rising or shining today. Today sucks. Real hard.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!