• Heey poepz,<3

    Ik heb een nieuw idee voor mijn quiz. Dit verhaal gaat over een meisje die bij Andreas op school zit. Andreas is de BF van de Kaulitz twins. Zelf is het meisje helemaal gek van Tokio Hotel en met name Tom. [Ja dit gaat een Tom lovestory worden!] Maar zij is niet de enige fan op school. Iedereen die fan is pobeert concact met Andreas te leggen om zo de Twins te ontmoetten. Behalve het meisje. Ze moet eerlijk gezegt niks van hem hebben. Ze vind hem een patsertje die denkt dat ie beter is omdat hij de vriend is van de Kaulitzen. Maar Andreas lijkt het meisje wel aardig. Dus probeert hij contact met haar te krijgen. Als dat naar lang proberen lukt word ze uitgenodigd op zijn verjaardag. En driemaal raden wie daar ook zijn....


    Okay is het idee leuk? Als ik genoeg reactie's heb van verschillende personen komen er rollen!<3

    xox <3 *hugs*

    ROLLEN:

    Verassing 1: Charissa
    Verassing 2: Annoeska
    Verassing 3: Kim
    Verassing 4: Annelies
    Verassing 5: Charissa


    Verassing 1= Vriendin Gustav.
    Verassing 2= Vriendin Andreas.
    Verassing 3= Vriendin Georg.
    Verassing 4= BF Hoofdrol en Vriendin Bill.
    Verassing 5= BF Tom (Lijkt net of ze verkering hebben)Vriendin Alex Evans.

    Sorry als je geen rol hebt n_n Ik heb nog 2 huppels nodig maar daar gebruik ik alleen namen voor want die willen Andreas voor T&B hebben n_n


    I do not hook up.

    IK WIl!


    Foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    Tekstje dat naam leeftijd hobby's en karakther bevad en moet langer wezen dan 7 regels![á]

    Haaii kienders!
    Mijn naam is dus Annelies en 17 jaar geleden werd ik op deze aarde gedropt. In mijn vrije tijd doe ik veel aan shoppen, hiphop en met vrienden leuke dingen doen. Yeah, ik ben een echte shop-a-holic^^ Maar soit, ik ben lief, spontaan, koppig, bitchy, snel jaloers, snel verliefd maar ik ben zeker niet op m'n mondje gevallen. Zelfs durf ik soms ietsje té hard uit de hoek te komen. Maar ach, dat moet soms ook wel met die irritante kienders. Ook luister ik graag muziek. mijn favo bands zijn Zornik, Simple Plan, De Kreuners, milk Inc. en nog van die dinge. Maar ik moet gaan want ik en m'n bf gaan shoppen.

    KiSsEz<3

    rol, You know what i want (A)

    Whaa super idee renee !!
    Doen !!
    loveYou


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ikke verassing 4

    Naam; Kim

    Leeftijd; 19

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;



    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 19 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Drie!!!


    Foto; http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg

    Tekstje dat naam leeftijd hobby's en karakther bevad en moet langer wezen dan 7 regels![á]
    Hoi ik ben Charissa een meisje van 17jaar. Ik hou van uitgaan en zingen. Ik ben fan van zowat alle Hip-hop muziek en rapmuziek. Favoriete song Move Bitch. vet Verslavend gewoon. Ik ben vrij bitchy en heb een ego, I'm Sorry.Als ej aan men vriende komt dn mag je oppassen ik heb zwarte Gordel in Judo. Ik ben verslaafd aan Konijntjes en shoppen. Mijn Motto. Fuck The Rules You Only Live Once .x33


    *He's the one.

    Foto; http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg Als je hem niet goed vind moet je ht zeggen! ;)

    Tekstje dat naam leeftijd hobby's en karakther bevad en moet langer wezen dan 7 regels![á]

    Hey!
    Ik ben dus Say, en ik moet nu dus wat over mezelf gaan vertellen, en daar ben ik dus absoluut niet goed in! =.= Maar het zal toch moeten! ;P
    Ik ben 16 jaartjes geleden hier op dewereld gedropt, heb een voorliefde voor muziek, gitaar spelen en skaten. Ik hou super veel van mijn vrienden, dat zijn er niet veel. Maar die ik heb zijn me heilig, dus DON'T TOUCH!
    Ik ben eigenwijs, koppig, snel nieuwsgierig en brutaal tegen mensen die me niet aan staan. Maar als jij gewoon lief best voor mij ben ik ook lief voor jou! ;] Ik heb haat aan muggen, naaktslakken, en mensen die me niet accepteren.
    Nou dat was het dan weer! Tot na de reclame! x]
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik wil wel verassing 4! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Drie!!!


    Foto; http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg

    Tekstje dat naam leeftijd hobby's en karakther bevad en moet langer wezen dan 7 regels![á]
    Hoi ik ben Charissa een meisje van 17jaar. Ik hou van uitgaan en zingen. Ik ben fan van zowat alle Hip-hop muziek en rapmuziek. Favoriete song Move Bitch. vet Verslavend gewoon. Ik ben vrij bitchy en heb een ego, I'm Sorry.Als ej aan men vriende komt dn mag je oppassen ik heb zwarte Gordel in Judo. Ik ben verslaafd aan Konijntjes en shoppen. Mijn Motto. Fuck The Rules You Only Live Once .x33


    OMG! xD
    Ik heb dat blauwe geval in judo! :P Echt waar! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nou dan wil ik 5 ><

    Foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=sor7ye&s=4
    Tekst:Haay Sweeties ! Raquel is de naam en leef al 17 jaartjes op de Wereld. Niet zo'n goeie actie van me ouders maar blijkbaar stonden ze erop ;] Ik doe altijd lekker wat ik wil,waardoor ik soms wel egoistisch overkom. Kan ook wel want heb wel een ego. Samen met me vriendinnen ga ik graag uit of maken we foto's samen. Ja wat kan ik zeggen,we zijn gewoon heel mooi samen^^. Over mijn karakter ben ik zo klaar; ik ben koppig,eerlijk maar ook heel gevoelig voor dingen. Ik kan het niet hebben als mensen mij niet accepteren, daar heb ik wel last van,want me ouders doen het niet. Ze accepteren mijn manier van denken niet en hoe ik eruit zie ><. Je zou nu ook wel denken, wtf waarom dat nou weer ?! Nou, ze vinden dat ik niet zo 'anders' moet doen en gewoon moet mee gaan met de andere mensen. Maar dat is het juist,dat wil ik niet ! Ik wil niet zijn zoals al die andere mensen. Ik wil dat mensen mij later herrinren ! Doe toch lekker waar ik zin in heb ^^ Gelukkig heb ik altijd nog me vriendinnen waar ik heen kan gaan en die er wel voor me zijn. Ze zijn echt het allerbelangrijkste in mijn leven. Nu ik het toch over ze heb, ik ga nu naar ze toe. Byee <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Move Bitch get out The Way get Out The Way Bitch get Out the way Move Bitch get Out The Way Get Out The Way Bitch Get Out The Way...


    *He's the one.

    Okay ik zal even zeggen wie wat is [á]


    I do not hook up.

    Church a man, you need to church a man, you talkni' shiit....

    Move Bitch get out The Way get Out The Way Bitch get Out the way Move Bitch get Out The Way Get Out The Way Bitch Get Out The Way...
    Volgensmij is Charissa ergens verslaafd aan x']


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Move Bitch get out The Way get Out The Way Bitch get Out the way Move Bitch get Out The Way Get Out The Way Bitch Get Out The Way...


    *He's the one.

    jaaah zeg wie wat is



    *hoopt heel hard dat ze ene fol heeft*
    :X


    Gilles (ll)

    (...)Volgensmij is Charissa ergens verslaafd aan x']


    Raquel jup aan het liedje Move Bitch x'D.x3


    *He's the one.