• Daar kwam ik vandaag achter, nadat ik het uit had gemaakt. Zijn nieuwe vlam heet Tygo en hij heeft er al een tijdje een relatie mee waar ik niets van wist. Ik zat ook al een tijd lang te twijfelen omdat ik me veel meer op mijn gemak voel bij iemand anders die me al vaak zijn liefde heeft verklaard en die al die tijd gelijk had over mijn ex-vriend. Ik kan het niet langer voor me houden dat het na tien maanden uit is met iemand die homo bleek te zijn en ik kan het ook niet meer voor me houden dat ik zielsgelukkig ben met mijn nieuwe vriend. Ja, hij is zes jaar ouder. Ja, hij heeft ooit Wilders gestemd in een vlaag van totale verstandsverbijstering. Ja, hij studeert al, en JA, de hele wereld mag van mijn part weten dat ik zielsveel van hem houd. Ik heb mijn gevoelens té lang opgekropt en durfde nooit toe te geven omdat ik bang was dan mensen pijn te doen, maar na twee weken niets gehoord te hebben van mijn ex besloot ik het uit te maken. Brand van mijn part maar los met vooroordelen, ik weet van wie ik houd en ik weet ook dat dit goed zit. Hij is een fatsoenlijke jongen die fouten heeft gemaakt maar fouten zijn er om vergeven te worden en om van te leren. Ik ken hem al heel lang en ik ben blij jullie mede te kunnen delen dat ik verder ga met hem en ik mijn ex heb vergeven. Ik heb niks tegen homo's en ik ben blij dat hij nu wél liefde heeft gevonden die voor hem gemaakt is, ik zal hem altijd steunen als hij daarom vraagt. Ik ben nog niet van plan om het te vertellen aan mijn ouders aangezien mijn moeder dan een hartverzakking krijgt en mijn vaders mond zó ver open zal staan dat je er een stokbrood in de lengte in kan zetten, maar op den duur ga ik het ze wel vertellen. Anders ga ik kapot.

    Wat vinden jullie..?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik snap het niet :8

    Tsja, wat vind ik eigenlijk?
    Kut voor je, maar tegelijkertijd leuk voor je. /No sarcasm intended.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wait.. WHAT?!

    Je was dus eigenlijk lokaas om de buitenwereld ervan te overtuigen dat je vriend straight was?
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Taubenfeld schreef:
    Ik snap het niet :8


    Life is hard and then we die

    ...
    dat had ik niet verwacht.

    en ik vind dat je het je ouders maar moet vertellen, zo snel mogelijk, anders ga je misschien nog meer twijfelen en het uitstellen. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Waar moeten wij onze mening nou over geven. Over het feit dat je ex homo is of dat je nu al een nieuwe vriend hebt :"D


    -

    Genius schreef:
    Waar moeten wij onze mening nou over geven. Over het feit dat je ex homo is of dat je nu al een nieuwe vriend hebt :"D


    Dat bepaal je zelf toch? Ik verplicht je tot niks :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gefeliciteerd met je nieuwe vriend? (: Ik zie niet meteen iets om te veroordelen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dat bepaal je zelf toch? Ik verplicht je tot niks :)

    In dat geval zeg ik wel niks (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    In dat geval zeg ik wel niks (bloos)


    Haha, oké, bedankt voor je aanwezigheid in dat geval :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voel je niet gelijk aangevallen, er is niet om over te vooroordelen. (; Ik ben blij voor jou en je nieuwe vriend, maar wat die ex betreft:Ik vind 't wel kut van 'm. ;S

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:59 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    C18 schreef:
    Tsja, wat vind ik eigenlijk?
    Kut voor je, maar tegelijkertijd leuk voor je. /No sarcasm intended.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is mooi voor je dat het nu goed is, denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zulke dingen doen pijn, maar iemand die ik ken heeft ook lang een relatie gehad met een homo. Leuke jongen trouwens, echt een schat. En ik vind niet dat jij je schuldig of wat dan ook moet voelen tegenover je ex, en al HELEMAAL niet tegenover anderen uit jouw omgeving. Het zijn jouw gevoelens, het is jouw leven. JIJ moet gelukkig zijn.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Zulke dingen doen pijn, maar iemand die ik ken heeft ook lang een relatie gehad met een homo. Leuke jongen trouwens, echt een schat. En ik vind niet dat jij je schuldig of wat dan ook moet voelen tegenover je ex, en al HELEMAAL niet tegenover anderen uit jouw omgeving. Het zijn jouw gevoelens, het is jouw leven. JIJ moet gelukkig zijn.


    Dank je, ik was ook niet bot tegen mijn ex, maar hij reageerde niet meer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!