• een leuke chatsite waar je met normale mensen gewoon kan praten (en niet pedo´s)?
    Geen google zeggen want daar heb ik al gekeken en het is zo moeilijk om dan te zien of er een fijn is....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    ...Bestaat dat?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Enige die ik ken;
    Tjetter en Omegle.

    Escritura schreef:
    ...Bestaat dat?


    ja dat vroeg ik me dus ook af xD


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Misschien iets van Tjetter, Omegle of chatroulette (:
    Sorry, verder weet ik er ook geen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Omegle


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sykes schreef:
    Misschien iets van Tjetter, Omegle of chatroulette (:
    Sorry, verder weet ik er ook geen.

    K zou nou net niet naar chatroulette gaan ><

    Jongens, Omegle is vol met pedo's. :W Read the request.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laten we het anders bekijken: Geen éen chatsite is pedo-vrij. Eigenlijk kun je het dus maar beter niet doen, of je moet ze gelijk kunnen herkennen x d


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Habbo. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sykes schreef:
    Misschien iets van Tjetter, Omegle of chatroulette (:
    Sorry, verder weet ik er ook geen.


    Ik zou niet naar Chatroulette gaan. -ahum-

    TomatoFxcker schreef:
    (...)
    K zou nou net niet naar chatroulette gaan ><

    Ik heb daar eigenlijk nog nooit op gezeten, sterker nog ik zit nooit op dat soort sites, maar op bijna elke site zitten wel pedo's D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik dacht dat er misschien een leuke site was waar vooral gezellige jongeren op zitten , bestaan die echt niet?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Habbo. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    Habbo. (joehoe)

    Daar zitten denk ik ook wel pedo's op ;$


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Mocht je homo- of biseksueel zijn, kun je altijd nog naar jongenout. Die wordt gecheckt. x'd

    Maar nee, de meest chats hebben pedo's of zijn saai. Ik denk niet dat het makkelijk is om een leuke, pedo-vrije chatsite te vinden.


    I can't even think straight.