• Er is een user en onderhand bij elk verhaal zie ik haar tussen de abonnementen staan. Dan denk ik, haal je niet alles door elkaar?
    Enfin, ik heb zelf maar tien verhalen die ik lees. Hoeveel hebben jullie er?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    40
    Niet dat ze allemaal nog even actief zijn. Ik moest mijn abbo-lijstje maar eens gaan schoonmaken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    over de 100
    geen zin om ze te gaan tellen

    13, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Veeeeeeel. Of nou ja, als je naar m'n abo's zou gaan kijken wel. Maar eigenlijk lees ik nu gewoon niets, ik zit meestal bij de topics.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Teveel *gaat tellen*
    38 verhalen ;3 Dat valt best nog wel mee
    Maar er is een tijdje geweest dat ik er 78 las maar toen waren er heel veel opeens afgelopen of dood dus nu nog maar best weinig


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik lees er echt superveel, rond de 40... Staan ook story's tussen die al zijn afgelopen. Of mensen die nooit schrijven. Maar het uit elkaarhouden lukt best aardig!:P


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

    stuk of 15 (A)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Pariah schreef:
    Ik weet niet, ik heb op sommigen wel een abo, maar die lees ik dan niet meer en vergeet ik de abo te verwijderen. :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    2 ofzo(:

    Jaa, en een hoop SA's van mensen dan ^^

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 21:28 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    12 0.o.. maar daarvan 9 actieve verhalen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Geen een, online verhalen lezen valt buiten mijn interesse.

    Ik lees enkel verhalen als ze op papier staan.

    Twee die nog een beetje actief zijn, voor de rest alleen die (bijna) nooit wordt geupdate.


    As travars

    4.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    2 (krul)
    ik zou er nog eens nieuwe moeten zoeken.


    Cool, neat, swell -Cry