• Ja, ik had weer eens een rare ingeving.
    Via een site kan je bepaalde groups voor msn aanmaken, waarin je met meerdere mensen tegelijk kan praten, ik denk dat veel Qers dat idee al kennen. Nu was het mijn idee om een soort brainstorm-group te maken. Dat je dan je idee in de groep gooit en dat iedereen erover kan brainstormen en ideeën aanbrengt, waardoor je hopelijk betere ideeën krijgt. Het is dan niet de bedoeling dat je hem toevoegt, je idee erin gooit en iedereen je helpt en dan meteen weer verwijderd, het is wel zo aardig om ook andere mensen te helpen met hun verhalen.
    Vind iemand anders dit ook een goed idee?

    -dit gaat dus voor de rest volledig buiten Quizlet om, de mods zijn nergens verantwoordelijk voor-


    Your make-up is terrible

    Ik ben voor, dit kan echt handig zijn als je niet verder komt met je verhaal.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 22:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken het niet zo, hoe werkt zoiets dan precies?


    I can't even think straight.

    Wel leuk ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anhysbys schreef:
    Ik ken het niet zo, hoe werkt zoiets dan precies?


    Via een bepaalde website word een group gemaakt, degene die hem heeft gemaakt, beheerd hem dan ook (er kunnen nog meerdere beheerders worden aangesteld). Die group krijgt een adres die je kan toevoegen op je msn, waardoor je in de group komt te zitten. Je krijgt een control panel binnen die group waarmee je kan zien wie er online is, je kan plaatjes toevoegen, instellen dat de gesprekken worden opgeslagen of niet, dat soort dingen. Als iemand erin begint te praten, opent het gesprek zich automatisch. Wil je dat niet, dan moet je hem blokkeren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Via een bepaalde website word een group gemaakt, degene die hem heeft gemaakt, beheerd hem dan ook (er kunnen nog meerdere beheerders worden aangesteld). Die group krijgt een adres die je kan toevoegen op je msn, waardoor je in de group komt te zitten. Je krijgt een control panel binnen die group waarmee je kan zien wie er online is, je kan plaatjes toevoegen, instellen dat de gesprekken worden opgeslagen of niet, dat soort dingen. Als iemand erin begint te praten, opent het gesprek zich automatisch. Wil je dat niet, dan moet je hem blokkeren.

    Ah, zo... Ik snap het.
    Ik zou er zelf geen gebruik van maken, denk ik, maar ik kan begrijpen dat andere users dat wel handig zouden vinden. (:


    I can't even think straight.

    Er is al een Q-chat en dat is ook via dat.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    Er is al een Q-chat en dat is ook via dat.


    Nee, ik wil er eentje speciaal daarvoor. (: Van die mensen in de Q chat verwacht ik namelijk geen normale ideeën.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik wil er eentje speciaal daarvoor. (: Van die mensen in de Q chat verwacht ik namelijk geen normale ideeën.


    Touché.
    Maar ik denk dat het wel handig zou zijn, ja.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Zit daar dan ook een bepaalde groep van? Dit soort verhalen of is het gewoon iedereen?


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Zit daar dan ook een bepaalde groep van? Dit soort verhalen of is het gewoon iedereen?


    Nee, gewoon voor iedereen. (:


    Your make-up is terrible

    Ik vind het erg handig, ik ben voor*O*


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik zelf zou er geen gebruik van maken, maar ik vind het een goed idee!
    Zou ik doen als ik jou was, Nik!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik zelf zou er geen gebruik van maken, maar ik vind het een goed idee!
    Zou ik doen als ik jou was, Nik!


    Haha okay, als er nog meer mensen het willen, ga ik het maken.


    Your make-up is terrible

    Niemand anders?


    Your make-up is terrible