• Gezien mijn haar weer eens lekker plat langs mijn gezichtje hangt, het niet vol genoeg is en ik gewoon wil kunnen prutsen emt die dingen, zoek ik Extensions. Ze moeten verf én knipbaar zijn. Permaneten/bleken hoeft niet te kunnen. Ze moeten wel tegen een haarproductje oid kunnen.

    Ik wil ze niet bij de kapper laten zetten, want ze moeten er ook weer uit kunnen (dat moet ik zelf kunnen doen) en dat is zo ^*%*&% duur. Op eBay kon ik wel wat vinden maar dat vond mijn moeder weer niets, weten jullie een webshop of winkel waar je goede kwaliteit extensions kunt kopen, en graag onder de honderd euro? *O*


    Let it come and let it be

    Oh, het zijn wel clip-in.. Dus ik weet niet wat voor extentions je wil?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Oh, het zijn wel clip-in.. Dus ik weet niet wat voor extentions je wil?

    Die zoek ik juist! *O*


    Let it come and let it be

    Element schreef:
    Yosh hair haalde ik ze eerst altijd weg, maar die is duurder geworden, nu haal ik ze zelf uit het buitenland, maar aangezien jij niet via Ebay mag kopen.. tja x)

    Ik heb even bij die Yosh gekeken en daar vond ik deze. Zestig euro is opzich nog redelijk, dus als ik geen goedkopere/betere vind, dan heb je me alsnog geholpen, lief *O*
    Gaan ze, by the way, wel lang mee? D:


    Let it come and let it be

    Vlakbij de universiteit zit een kapperszaak, daar hebben ze écht heel veel, en voorzover ik zag ook veel extensions. Maar daar moet je zelf dan maar even gaan kijken :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Stinco schreef:
    Vlakbij de universiteit zit een kapperszaak, daar hebben ze écht heel veel, en voorzover ik zag ook veel extensions. Maar daar moet je zelf dan maar even gaan kijken :Y)

    Bedoel je bij de Westermarkt?


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Bedoel je bij de Westermarkt?


    Ehh.. Je weet waar de universiteit zit ? Daar zit ook een kleine AH, op dar plein zit hij. Net voorbij het station zeg maar.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Stinco schreef:
    (...)

    Ehh.. Je weet waar de universiteit zit ? Daar zit ook een kleine AH, op dar plein zit hij. Net voorbij het station zeg maar.

    Dat is de Westermarkt *O*


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik heb even bij die Yosh gekeken en daar vond ik deze. Zestig euro is opzich nog redelijk, dus als ik geen goedkopere/betere vind, dan heb je me alsnog geholpen, lief *O*
    Gaan ze, by the way, wel lang mee? D:


    Jup, wel een beetje oppassen met haarproducten en 'te heet' wassen, /doe ik overigens wel vaak (snel, te heet douchen) :'D, maarja ik koop elke 3(soms4)maanden nieuwe.

    Trouwens wil je ze 'clip in' hebben? Ikzelf vind dat redelijk irriterend, vooral als je het een hele dag inhebt, je zou voor 9/10 euro haarlijm erbij kunnen kopen en dan kun je ze 24/7 inhebben, minder goed voor je haar dan clip ins, maar ook minder irriterend.

    Mijn vriendin heeft ze bij luxyhair besteld en ze zegt dat het superkwaliteit is (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Element schreef:
    Trouwens wil je ze 'clip in' hebben? Ikzelf vind dat redelijk irriterend, vooral als je het een hele dag inhebt, je zou voor 9/10 euro haarlijm erbij kunnen kopen en dan kun je ze 24/7 inhebben, minder goed voor je haar dan clip ins, maar ook minder irriterend.

    Daar heb je een punt...
    Maar welke moet ik dan precies aanklikken? :"D
    Categorieën
    CLIP IN EXTENSIONS ECHT HAAR
    PRE BONDED WAX EXTENSIONS
    MIRCO RING LOOP EXTENSIONS
    I TIP STICK EXTENSIONS
    REMY TAPE STICKER EXTENSIONS
    BRASILIAN - REMY INDIAN WEFTS


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat is de Westermarkt *O*


    Ik weet toch echt heel zeker van niet hoor. Er zit alleen die AH en die kapperszaak. Ze verkopen alleen benodigdheden, ze knippen niet.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Click. Je kan gratis laten zetten in Tilburg.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:07 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.