• Gezien mijn haar weer eens lekker plat langs mijn gezichtje hangt, het niet vol genoeg is en ik gewoon wil kunnen prutsen emt die dingen, zoek ik Extensions. Ze moeten verf én knipbaar zijn. Permaneten/bleken hoeft niet te kunnen. Ze moeten wel tegen een haarproductje oid kunnen.

    Ik wil ze niet bij de kapper laten zetten, want ze moeten er ook weer uit kunnen (dat moet ik zelf kunnen doen) en dat is zo ^*%*&% duur. Op eBay kon ik wel wat vinden maar dat vond mijn moeder weer niets, weten jullie een webshop of winkel waar je goede kwaliteit extensions kunt kopen, en graag onder de honderd euro? *O*


    Let it come and let it be

    Ehm, een goede kappersbenodigdheden- shop in de buurt? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Hier in Den bosch heb je twee winkels waar je niet al te duur goede extensions kan kopen. Jij woont toch niet zo ver van Den Bosch af, toch? c:
    Ze zijn trouwens wel clip-in, knipbaar en verfbaar weet ik niet zeker..

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:08 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Hier in Den bosch heb je twee winkels waar je niet al te duur goede extensions kan kopen. Jij woont toch niet zo ver van Den Bosch af, toch? c:

    Tilburg *O*
    Hoe heten ze?:3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Tilburg *O*
    Hoe heten ze?:3

    Oh djiesus, nu vraag je me wat haha.
    Ehh, ik weet niet hoe ze heten, maar wel waar ze zitten. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:13 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh djiesus, nu vraag je me wat haha.
    Ehh, ik weet niet hoe ze heten, maar wel waar ze zitten. c:

    Tell me? c:


    Let it come and let it be

    Ik denk dat je toch over de 100 euro zult kwijt zijn. Mijn zus heeft onlangs extensions gekocht, een paar plukken en die koste al 150 euro. Iedereen verklaarde haar voor gek, maar het resultaat was prachtig.

    Azian schreef:
    Ik denk dat je toch over de 100 euro zult kwijt zijn. Mijn zus heeft onlangs extensions gekocht, een paar plukken en die koste al 150 euro. Iedereen verklaarde haar voor gek, maar het resultaat was prachtig.

    Ik zag ook al een prachtig merk extensions met een geweldige garantie, mooie kleur, handig, oh I want them. Maar nu komt de catch: 200€


    Let it come and let it be

    Ik heb zelf ook extensions, voor de tweede keer al, gewoon van die clip-in dingen. Die van waren 65 euro. De vorigen waren 60 euro.
    Valt dus mee qua prijs.
    En ik kan er alles mee. Krullen, stijlen, wassen , verfen.

    Ik heb ze gehaald bij een afrikaans winkeltje hier.
    Nu weet ik niet waar jij woont, maar je zou eventueel bij van die kleine afrikaanse/surinaamse winkeltjes kunnen kijken, als ze die bij jou in de buurt hebben. Die mensen doen veel met extensions dus je hebt veel om uit te kiezen (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik zag ook al een prachtig merk extensions met een geweldige garantie, mooie kleur, handig, oh I want them. Maar nu komt de catch: 200€


    Dat is dus echt het shitte. Want mijn zus had ze niet eens bij een kapperszaak of zo gehaald.

    Maar nog succes met het zoeken. (:

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:13 ]

    Ik zal eens mijn vriendin vragen ^^ Mag je ze via internet bestellen? Want mijn vriendin heeft dat zo gedaan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een vriendin die het echt al super vaak geverfd, gekruld en gestijld heeft en ze zien er nog steeds mooi & natuurlijk uit ^^ ik wil het wel even een keer voor je vragen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @Negligible&Souleymane, Graag (: En ja, ze mogen via internet *O*


    Let it come and let it be

    Yosh hair haalde ik ze eerst altijd weg, maar die is duurder geworden, nu haal ik ze zelf uit het buitenland, maar aangezien jij niet via Ebay mag kopen.. tja x)

    Countenance schreef:
    (...)
    Tell me? c:

    Nu vraag je me weer wat, ik weet dus ook de straatnaam niet ofzo. :'D


    your eyes are like stars in the night.